Svar

iphone 13 forudbestilling

Hej!

Jeg er simpelthen lige nødt til at få noget opklaret!

Hvordan kan det være, at dem som forudbestiller jeres iPhone 13, får at vide at de kommer først i køen til at få en iPhone fra jer, når det ikke passer?

Jeg snakkede med kundeservice tidligere, og der sagde de at man kunne gå ned og købe dem fysisk i jeres butikker, men os der har forudbestilt, skal vente fordi I ikke kender leveringsdatoen…. Hvad med de iPhones som kommer i butikken, hvorfor sender I ikke dem til jeres kunder som har forudbestilt???

Jeg synes det er for dårligt, at få at vide man får den før alle andre, når man på fredag kan købe den i jeres butik…

Håber på lidt opklaring…

Oscar

icon

Bedste svar af Kasper 29 September 2021, 09:08

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det kan der ikke gives svar på her i forummet, da der ikke herfra haves indsigt i det, der skal kontaktes You See hvilket ikke kan ske her på bruger forummet,, de kontaktes enten på deres FB side eller ved henvendelse til kundeservice..

Omdømme 7
Badge +7

Hej @OscarMansa 

Selvom det er rigtigt hvad Radiomanden skriver i forhold til, at få svar fra YouSee herinde, så vil jeg alligevel gerne prøve at give lidt opklaring, da det også kan give opklaring til andre, der måtte komme forbi denne tråd med samme tanker. 

Det er forholder sig ikke helt, som du beskriver i dit indlæg og har fået at vide,  og jeg vil prøve at opklare nedenfor:

De ordrer vi modtager i YouSee Butik og i vores online webshop bliver leveret i kronologisk rækkefølge. Ligger der ventende forudbestillingsordrer på en given model, så vil denne model samtidig ikke ligge klar til salg, hvis man kommer ind fra gaden.  

Der kan naturligvis være forskel på leveringstiden i forhold til den bestilte enhed. F.eks. kan en blå iPhone 13 måske blive leveret før en sort, fordi den sorte er mere populær og flere enheder af den populære udgave skal sendes ud. Samtidig er det også leverancerne til os fra Apple der spiller ind. 

YouSee Butik kan ikke sende deres reservationer ud, da der først betales ved afhentning. 

Jeg håber det giver lidt afklaring :relaxed:

Omdømme 7
Badge +6

Det samme er det også med HiFi og TV udstyr hvis man kan få det med forskellige farver.

Eks. da Onkyo udkom med en ny serie af forskellige A/V receivere for et par år siden, der kunne man vælge mellem at få flere af modellerne i sort eller sølv.

Da jeg hellere ville have min i sølv, der var jeg lige nød til at vente lidt længere i forholdet til dem der ville have en i standard sort, fordi at dem i sølv havde en lidt længere leveringstid, men den lidt længere ventetid tog jeg gerne med i købet for at få den i et meget pænere børstet stål finish.

Besvar