Svar

Hvornår får i Iphone 12 Pro Max guld på lager igen?

Hvornår får i Iphone 12 Pro Max guld på lager igen?

icon

Bedste svar af Kasper 23 april 2021, 14:14

hej @Janahan 

Velkommen på YouSee Forum :relaxed:

YouSee er et bruger-til-bruger forum, hvor der ikke kan forventes svar fra YouSee. Besvarelserne er primært drevet af vores brugere herinde:muscle_tone1:  

Når det er sagt, så faldt jeg over dit spørgsmål, som jeg tilfældigvis kender svaret på:
Om ca. 14 dages tid forventes det at iPhone 12 Pro Max 128 Gb Guld kommer på lager igen, men du skal holde øje med shoppen, da de formentlig hurtigt vil være udsolgt igen. 

Rigtig god dag! 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Yousee har nu en 12 Pro Max Blå 256gb i shoppen, for mig er farven ligegyldigt da jeg har købt et etui…

Omdømme 7
Badge +3

Det skal lige siges de ikke mere er på lager online 128 og 256 GB…

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har fået tilsendt en iPhone 12 Pro Max Silver, men jeg måtte op i 256 gb for at kunne købe en, men så har jeg plads nok! :-) Er allerede glad for den kører fint 5G her inde…

Omdømme 7
Badge +7

hej @Janahan 

Velkommen på YouSee Forum :relaxed:

YouSee er et bruger-til-bruger forum, hvor der ikke kan forventes svar fra YouSee. Besvarelserne er primært drevet af vores brugere herinde:muscle_tone1:  

Når det er sagt, så faldt jeg over dit spørgsmål, som jeg tilfældigvis kender svaret på:
Om ca. 14 dages tid forventes det at iPhone 12 Pro Max 128 Gb Guld kommer på lager igen, men du skal holde øje med shoppen, da de formentlig hurtigt vil være udsolgt igen. 

Rigtig god dag! 

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke et spørgsmål brugerforummet kan svare på, det kan kun You See.

Besvar