Spørgsmål

HVor har moblen befundet sig

Kan Yousee sporer hvor en mobil har befundet sig, inden for bestemte tidspunkter

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6

Kan de godt, det er eks. den metode der anvendes til at finde ud af hvor at mistænkte kriminelle har befundet sig på angivne tidspunkter hvor den kriminelle handling blev begået.

Og så er der også de her tracking apps man kan installere på telefonerne i tilfælde af tyveri, der hele tiden fortæller hvor at mobilen nøjagtig befinder sig med GPS koordinater. De er så nøjagtige at man med en anden tracking app kan spore sig direkte ind på telefonen og så eks. anholde tyveknægten på åben gade.

Det gjorde eks. Fyns Politi i 2018 med en smådum mobiltyv der havde været rigtig aktiv på Tinderbox.

Omdømme 5
Badge +5

Kan Yousee sporer hvor en mobil har befundet sig, inden for bestemte tidspunkter

Hej:slight_smile: om youSee kan dette, ved kundeservice mere om her. https://kundeservice.yousee.dk/contactus på 70704040

Men Hvis Find min iPhone er aktivere gøres ved at gå til Indstillinger – Apple-ID – iCloud – Find min iPhone. Når det er slået til, kan du nemt finde din iPhone igen, hvis du mister den.

Du skal blot gå til icloud.com/find og logge ind på din iCloud-konto. Herfra kan du nu finde din telefons placering på GPS, eller du kan få den til at afspille en lyd. 

Og Find min Android-telefon
Langt de fleste Android-telefoner kommer med Googles ”Find my device” installeret, altså ”Find min enhed”. Du finder funktionen under sikkerhedsindstillingerne. 

Hvis din Android-telefon ikke er udstyret med funktionen, kan du hente den på Google Play ved at søge på Find min enhed.

Når du har installeret funktionen på din mobiltelefon, kan du nemt finde den forsvundne mobil ved at skrive ”find min enhed” i Google. Her kan du, når du logger ind med samme mail som på telefonen, finde din telefon med GPS og afspille lyd fra den. 

Du kan også låse telefonen eller nulstille den, hvis du ved, at den er havnet i de forkerte hænder, og du gerne vil beskytte dine data. Måske dette er brug bart.

Eller andre måske, bruger herinde har forslag.

God aften- 

Omdømme 5
Badge +5

Kan de godt, det er eks. den metode der anvendes til at finde ud af hvor at mistænkte kriminelle har befundet sig på angivne tidspunkter hvor den kriminelle handling blev begået.

Og så er der også de her tracking apps man kan installere på telefonerne i tilfælde af tyveri, der hele tiden fortæller hvor at mobilen nøjagtig befinder sig med GPS koordinater. De er så nøjagtige at man med en anden tracking app kan spore sig direkte ind på telefonen og så eks. anholde tyveknægten på åben gade.

Det gjorde eks. Fyns Politi i 2018 med en smådum mobiltyv der havde været rigtig aktiv på Tinderbox.

:slight_smile: Ja så er det givet, blot at tage fat i Kundeservice. og høre nemmere.

God aften-  

Besvar