Hej

Hej

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
!!!???
Omdømme 5
Badge +7
Hej hej!

Er der noget, du har brug for hjælp til?

Stefan, YouSee Forum Team

Ja vi er kunde hos jer og prøver af købe iPhone 12 pro Max men den skriver flytte nr osv evt nyt nr kan alt dette skal jeg jo ikke skrive kun købe iPhone 12 pro Max over 12 mdr som kunde hos jer.

Så vi ved ikke hvordan vi lige går vider 

Ellers giv mig et kald på xxxx7934 måske nemmer 

/Redigeret af Forum teamet: Slørret telefonnummer

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der ønskes at købe uden abonnement, så kan det kun ske i en butik, og mod kontant betaling.

Nej det mit mobil nr hos jer jeg ønsker af købe en iPhone 12 pro Max til og afdrag over 24 mdr men den skriver jeg skal vælge mobil nr og hvornår jeg ønsker nr skal flytte til jeg men vi er jo kunder hos jeg og den kan man ikke vælge.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der haves et nummer, og der kun ønskes at købe en ny telefon og uden at ændre abonnement, så kan enheden kun købes kontant i en butik, nummeret kan også beholdes ved køb af ny enhed, det kræver at der skiftes til et af de aktuelle abonnementer, der skal vælges at man er kunde. 

Ønsker bare af købe en blå iPhone 12 pro Max med 256 gb over 24 mdr på mobil nr som er mit mobil nr hos jer.

Omdømme 7
Badge +7

Der er grænser for hvad vi brugere kan hjælpe med når det kommer til abonnementer, så er der problemer skal der ske henvendelse til You See.

Der må ikke skrives personlige oplysninger her på forummet, det er imod de givne retningslinjer og GDPR, så du skal slette dit nummer.

Som tidligere skrevet. Hvis der drejer sig udelukkende om køb af ny telefon uden nummer og uden ændring i abonnement, så kan det kun ske kontant i en butik.

Den er klaret men 1000 tak for din hjælp. God dag😀

Besvar