Spørgsmål

får fejlkode 1061 i app på ipad


Når jeg skifter kanal i app får jeg tit fejlkoder 1061 og der kan gå omkring en times tid hvor man ikke kan noget hvad er / betyder fejlkoder 1061 

Bruger ipad 


6 Kommentarer

Hej rh1211

Et genstart af iPad’en kan også være et forsøg værd, men hjælper det ikke, så tag gerne fat i vores support på 70704040. Så kan der oprettes en sag på det.

Stefan, YouSee Forum Team

Som jeg har skrevet har vi prøvet utallige genstarter, har sidste opdatering på ipad, og geninstalleret app’en uden virkning 

men vil da prøve at ringe til supporten 

Omdømme 5
Badge +7

Hej rh1211

Et genstart af iPad’en kan også være et forsøg værd, men hjælper det ikke, så tag gerne fat i vores support på 70704040. Så kan der oprettes en sag på det.

Stefan, YouSee Forum Team

Nej det er det samme

Omdømme 4
Badge +3

Hej rh1211

Hjalp det at slette og geninstallere appen? :) 

iPad’en er fra 2019 , har sidste opdatering , og været genstartet utallige gange 🤷‍♂️ Og det er kun YouSee app der giver problem 

men vil prøve at  slette app og indstillede den igen 

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Er det Apple kan fejlen koden 1061.  betyder enten noget omkring.  opdatering eller genstart..

Måske der er hjælp at hente. her  https://support.apple.com/da-dk/HT201210. Eller på 80249625. Apple Danmark Supporthttps://support.apple.com/da-dk/HT201232. Eller Måske andre Forumbruger har tip. 

Besvar