Svar

Esim til Samsung watch 4 LTE


Hej Kasper

Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der savner eSIM til Samsung watch 4 LTE og at I har arbejdet længe på sagen. Enten må opgaven med at etablere mulighed for eSIM til Samsung være utrolig svær eller bevidst nedprioriteret. Jeg blev meget overrasket over, at I ikke havde en løsning til Samsung, da jeg skulle installere mit ur. På jeres hjemmeside annoncere I nemlig med rabat tilbud på watch 4 LTE?

Som gammel trofast yousee kunde håber jeg, at I snart når i mål, altså længe inde slut Q1 22, så længe tænker jeg ikke at vente. (Har købt mit ur hos Samsung, da jeg ikke kunne finde ønsket farve og model hos YouSee - derfor ingen binding)

Vil du give os en ny status på hvor langt I nu er, med eSIM til Samsung?

Venlig hilsen
Niels

icon

Bedste svar af Kasper 20 May 2022, 12:24

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Når der er noget mere om det, så kan du roligt regne med at få det at vide, så der er ikke noget for nuværende.

På det punkt tænker jeg at YouSee vil gøre det rigtige og ganske hurtigt. Ingen tvivl her.

Men indtil da, vil en ærlig mellem tid også være et godt træk.

Den vil forlænge manges tålmodighed, som nok er ved at være lidt til den korte side.

Omdømme 4
Badge +8

Hej Niels


Jeg har forståelse for, at du og andre har ventet længe på det, men vi har ikke noget nyt eller en dato endnu, men ligeså snart vi har, skal vi nok råbe højt omkring det :) 

Tak for svar

Jeg læser; at vejen til målet stadig er forbundet med så meget usikkerhed eller så lang, at I ikke rigtig vil sige noget. Også at I vil være stolte, når I engang endelig kan præsentere en løsning.
- men jeg læser altså, at vejen er længere end jeg vil vente - desværre.

Jeg har været glad for at være mobil-kunde hos YouSee. I har en fantastisk dækning, også i yderområder langs de Danske kyster, hvor vi campere.
Derfor kan jeg tænke mig, at jeg engang igen vil vende tilbage til YouSee, - engang når I kan tilbyde det produkt der passer til mig.

Venlig hilsen
Niels

Ja, vi venter sku alle sammen helt anspændt på der sker noget :) 

Mvh 
Emre

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 


Nu er det muligt at bestille SmartWatch abonnement ​til Samsung Galaxy Watch4!🙌🏻

Læs nyheden her:

​​​​​​
God weekend😊