Svar

Esim til Samsung Galaxy Watch 4


3 juni 2020 skrev I følgende svar til en bruger, der spurgte om Esim:

Vi forventer at være klar med eSIM til Samsung Galaxy Watch i løbet af året.

Hvad er status?

icon

Bedste svar af Kasper 20 May 2022, 12:24

Se original

39 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle

Vi må desværre meddele at tidshorisonten på  Esim til Galaxy Watch er ukendt. 

Så snart løsningen er klar, så opdaterer vi denne tråd og poster nok også en nyhed om det her på forum🙂

Jeg beklager, at vi ikke kan give noget konkret, og at løsningen venter på sig og ikke ser ud til at være klar her til første kvartal. 

Hej Alle

Vi må desværre meddele at tidshorisonten på  Esim til Galaxy Watch er ukendt. 

Så snart løsningen er klar, så opdaterer vi denne tråd og poster nok også en nyhed om det her på forum🙂

Jeg beklager, at vi ikke kan give noget konkret, og at løsningen venter på sig og ikke ser ud til at være klar her til første kvartal. 


Jamen, så bliver det et snarligt farvel til YouSee.
Jeg håber inderligt at alle på forum’et her følger trop!
U-seriøsiteten ved så mange gange at melde tidshorisonter ud, og så ikke overholde dem, det er ikke noget, der værdiger at man har kunder!

Vær ærlige i jeres kommunikation.
Sig ærligt, at dette ikke har nogen prioritet, at I ikke ønsker at prioriterer andet end æblemandens produkter.

Så er der ingen, der holder det imod jer, men folk kan på oplyst baggrund til- og fravælge YouSee som samarbejdspartner.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle

Vi må desværre meddele at tidshorisonten på  Esim til Galaxy Watch er ukendt. 

Så snart løsningen er klar, så opdaterer vi denne tråd og poster nok også en nyhed om det her på forum🙂

Jeg beklager, at vi ikke kan give noget konkret, og at løsningen venter på sig og ikke ser ud til at være klar her til første kvartal. 


Jamen, så bliver det et snarligt farvel til YouSee.
Jeg håber inderligt at alle på forum’et her følger trop!
U-seriøsiteten ved så mange gange at melde tidshorisonter ud, og så ikke overholde dem, det er ikke noget, der værdiger at man har kunder!

Vær ærlige i jeres kommunikation.
Sig ærligt, at dette ikke har nogen prioritet, at I ikke ønsker at prioriterer andet end æblemandens produkter.

Så er der ingen, der holder det imod jer, men folk kan på oplyst baggrund til- og fravælge YouSee som samarbejdspartner.

 

Hej @Wolfrider 

Jeg forstår frustrationen til fulde og selvom vi ikke kan være så konkrete lige nu, så arbejdes der fortsat på sagen. 

Det er nok bedre at give denne melding end at give en ny tidshorisont, som viser sig ikke at kunne holde. 

Helt ærligt - Er det ikke ret ligegyldigt at sige I stadig arbejder på det?

I har arbejdet på det i 4 år. Forskellen på om I arbejder på det eller ej har tilsyneladende ingen effekt når man ikke kan nå i mål på sådan en lang periode. Og det jo ikke en umulig opgave da I tilbyder på Apple-produkter og ALLE jeres konkurrenter sagtens kan tilbyde det på Samsungs Galaxy Watch.

Hvis jeg siger til nogen at jeg arbejder på noget i 4 år og konstant skyder deadlines for så til sidst ikke at ville love hvornår det er klar så er den slags umeldelse ubrugelig.

Og hvori ligger dette “arbejde”? Med jeres tempo kan det jo bare betyde en pratikant er ved at undersøge om det er noget i overhovedet I vil gøre. Så arbejdes det teoretisk set stadig på det men der sker ingenting - ligesom de sidste 4 år bevidner.

 

 

Bemærk at både 3, Telia og Telenor tilbyder denne funktion til Galaxy Watch. Det er kun “Danmarks bedste netværk” som ikke tilbyder det. Men man kan jo selvfølgelig ikke nå meget på 4 år.

Hej Alle

Vi må desværre meddele at tidshorisonten på  Esim til Galaxy Watch er ukendt. 

Så snart løsningen er klar, så opdaterer vi denne tråd og poster nok også en nyhed om det her på forum🙂

Jeg beklager, at vi ikke kan give noget konkret, og at løsningen venter på sig og ikke ser ud til at være klar her til første kvartal. 


Jamen, så bliver det et snarligt farvel til YouSee.
Jeg håber inderligt at alle på forum’et her følger trop!
U-seriøsiteten ved så mange gange at melde tidshorisonter ud, og så ikke overholde dem, det er ikke noget, der værdiger at man har kunder!

Vær ærlige i jeres kommunikation.
Sig ærligt, at dette ikke har nogen prioritet, at I ikke ønsker at prioriterer andet end æblemandens produkter.

Så er der ingen, der holder det imod jer, men folk kan på oplyst baggrund til- og fravælge YouSee som samarbejdspartner.

 

Hej @Wolfrider 

Jeg forstår frustrationen til fulde og selvom vi ikke kan være så konkrete lige nu, så arbejdes der fortsat på sagen. 

Det er nok bedre at give denne melding end at give en ny tidshorisont, som viser sig ikke at kunne holde. 

Så er jeg ude, farvel farvel.
Talte med en teknikker hos en af jeres konkurrenter.
Han fortalte at de brugte ca. ½ dag på at implementerer det.

Kan I ikke bare være helt 100% ærlige og sige - “Vi gider ikke lave E-sim til Samsung Watch, vi satser kun på æbleprodukter”?

/W

Ja det burde heller ikke været et problem når man i forvejen understøtter ESIM. Man vil ikke - så simpelt er det. Noget som tager en halv dag skal jo ikke tage 4 år.

Yousee hvorfor siger I at I arbejder på det når det tydeligvis ikke er tilfældet?

Omdømme 7
Badge +9

Wolfrider skrev: Jamen, så bliver det et snarligt farvel til YouSee.Jeg håber inderligt at alle på forum’et her følger trop!

 

Hvorfor dog det, har er smart ur, det er på telefonen, det viser altid korrekt tid, det er smart nok.

Det er simpelthen så fjollet. En telefon er IKKE en erstatning for et armbåndsur. Det ur man har i lommen og tager op for at se tiden på hedder et LOMMEUR!

 

Hvor mange mennesker havde lommeure i stedet for armbåndsure inden det blev erstattet af mobiler og smartwatches? 

 

Du brugte måske selv et lommeur når du stod og ventede på damptoget trillede forbi? 🤣

Omdømme 7
Badge +9

Har ikke haft et ur siden man kunne se hvad tid det er på dagen på en telefon. Den har man alligevel altid ved hånden.

De fleste har den i lommen. Et armbåndsur har man vitterligt altid på hånden. 

Men det er jo også fuldstændigt irrelevant. Der er jo ingen der køber et smartwatch (og slet ikke med eSIM) for bare at bruge det som ur.

Jeg har været en glad kunde hos 3 mobil i snart 3 måneder. Jeg nyder den fulde funktionalitet af mit Samsung watch 4 LTE. 3 mobil har en meget fin dækning, så kom bare. - Måske kan det få YouSee til at taget sig lidt sammen og komme med en løsning? Andre kan jo godt.

Omdømme 2

Jeg har været en glad kunde hos 3 mobil i snart 3 måneder. Jeg nyder den fulde funktionalitet af mit Samsung watch 4 LTE. 3 mobil har en meget fin dækning, så kom bare. - Måske kan det få YouSee til at taget sig lidt sammen og komme med en løsning? Andre kan jo godt.

Virker esim hos 3 også på Galaxy Watch 1?

Jeg er også vildt træt af at vente på Yousee, der tydeligvis ikke interessere sig for dette produkt (de vil dog fint sælge uret med LTE.. Fatter man bare ikke). 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 


Nu er det muligt at bestille SmartWatch abonnement ​til Samsung Galaxy Watch4!🙌🏻

Læs nyheden her:

​​​​​​
God weekend😊

Hej Alle 


Nu er det muligt at bestille SmartWatch abonnement ​til Samsung Galaxy Watch4!🙌🏻

Læs nyheden her:

​​​​​​
God weekend😊

For sent, er nu glad kunde hos 3 mobil.

Vil anbefale 3 til alle, yousee kun til bedsteforældre, for hvem teknologi er ligegyldigt. 

Vender nok aldrig retur.…

 

Farveller

Besvar