Svar

Esim til Samsung Galaxy Watch 4


3 juni 2020 skrev I følgende svar til en bruger, der spurgte om Esim:

Vi forventer at være klar med eSIM til Samsung Galaxy Watch i løbet af året.

Hvad er status?

icon

Bedste svar af Kasper 20 May 2022, 12:24

Se original

39 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det ved vi brugere ikke, det vides når det meldes ud, og så ved alle det.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Jens Povlsen 

Det forventes nu umiddelbart først  at være klar i løbet af Q4, som det ser ud lige nu. 

Badge

Hej @Jens Povlsen 

Det forventes nu umiddelbart først  at være klar i løbet af Q4, som det ser ud lige nu. 

Er det Q4 2021 eller er det et andet år I tænker på? Jeg fik samme svar i starten af 2020 da jeg spurgte om eSIM til Galaxy Watch Active 2… 

Det sjove er, at der i jeres butik, under Samsung Galaxy Watch 4 Classic, står følgende:
“Når du bestiller et par Samsung Galaxy Watch4 Classic på yousee.dk, bestiller du samtidig også et mobilabonnement.”
Hvad skal jeg bruge dét til, hvis det ikke indebærer et eSIM kort? Er det dårlig korrekturlæsning eller har I glemt at informere jeres eget personale om, at I understøtter eSIM på Samsung?? Jeg er en smule forvirret… :)

 

/Torben

noget nyt med Esim til Samsung Galaxy Watch 4 eller er det kun 3 der kan løfte opgaven ? 

Omdømme 7
Badge +9

Har du hørt noget nyt.? Nej vel, det har andre heller ikke, så er der ikke noget nyt endnu. Det kan ikke undgås at vide når der er.

Omdømme 7
Badge +9

noget nyt med Esim til Samsung Galaxy Watch 4 eller er det kun 3 der kan løfte opgaven ? 

Hej @Stine.slet 

Tak fordi du svingede forbi tråden her. 

Der er desværre ikke noget nyt i forhold til forrige melding. 

Vi lover at melde det ud her på forum og i denne tråd, så snart der er nyt og produktet er klart. 

Ha’ en rigtig god dag:relaxed:

noget nyt med Esim til Samsung Galaxy Watch 4 eller er det kun 3 der kan løfte opgaven ? 

Hej @Stine.slet 

Tak fordi du svingede forbi tråden her. 

Der er desværre ikke noget nyt i forhold til forrige melding. 

Vi lover at melde det ud her på forum og i denne tråd, så snart der er nyt og produktet er klart. 

Ha’ en rigtig god dag:relaxed:

Er der stadig ikke status? Fik igår at vide fra yousee ude i Lyngby at det var slut i år. Men chat support fra jer vidste intet om det. Ved du noget yderligere?

noget nyt med Esim til Samsung Galaxy Watch 4 eller er det kun 3 der kan løfte opgaven ? 

Hej @Stine.slet 

Tak fordi du svingede forbi tråden her. 

Der er desværre ikke noget nyt i forhold til forrige melding. 

Vi lover at melde det ud her på forum og i denne tråd, så snart der er nyt og produktet er klart. 

Ha’ en rigtig god dag:relaxed:

Er der stadig ikke status? Fik igår at vide fra yousee ude i Lyngby at det var slut i år. Men chat support fra jer vidste intet om det. Ved du noget yderligere?

Måske youSee kundeservice ved mere på 70704040.

De kan også fanges her https://www.facebook.com/youseedanmark/ 

God dag, 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg tror bestemt ikke at andre ved mere, eller må sige noget. Der vil jo som tidligere skrevet blive oplyst højt og tydeligt når der er noget nyt. 

Det vil både blive oplyst her, og der vil være skrevet om det på andre forums og andre steder, så man kan ikke komme til at overse det.

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Vi arbejder fortsat på at realisere eSIM til Galaxy Watches.

Status er dog lige nu, at løsningen forventes klar i løbet af Q1, 2022.

Vores udmeldinger har været forventlige tidshorisonter og vi beklager selvfølgelig, at denne nu er rykket lidt igen. 

God dag til alle.​​​

Hej Alle 

Vi arbejder fortsat på at realisere eSIM til Galaxy Watches.

Status er dog lige nu, at løsningen forventes klar i løbet af Q1, 2022.

Vores udmeldinger har været forventlige tidshorisonter og vi beklager selvfølgelig, at denne nu er rykket lidt igen. 

God dag til alle.​​​

Hej Kasper

Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der savner eSIM til Samsung watch 4 LTE og at I har arbejdet længe på sagen. Enten må opgaven med at etablere mulighed for eSIM til Samsung være utrolig svær eller bevidst nedprioriteret. Jeg blev meget overrasket over, at I ikke havde en løsning til Samsung, da jeg skulle installere mit ur. På jeres hjemmeside annoncere I nemlig med rabat tilbud på watch 4 LTE?

Som gammel trofast yousee kunde håber jeg, at I snart når i mål, altså længe inde slut Q1 22, så længe tænker jeg ikke at vente. (Har købt mit ur hos Samsung, da jeg ikke kunne finde ønsket farve og model hos YouSee - derfor ingen binding)

Vil du give os en ny status på hvor langt I nu er, med eSIM til Samsung?

Venlig hilsen
Niels

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Vi arbejder fortsat på at realisere eSIM til Galaxy Watches.

Status er dog lige nu, at løsningen forventes klar i løbet af Q1, 2022.

Vores udmeldinger har været forventlige tidshorisonter og vi beklager selvfølgelig, at denne nu er rykket lidt igen. 

God dag til alle.​​​

Hej Kasper

Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der savner eSIM til Samsung watch 4 LTE og at I har arbejdet længe på sagen. Enten må opgaven med at etablere mulighed for eSIM til Samsung være utrolig svær eller bevidst nedprioriteret. Jeg blev meget overrasket over, at I ikke havde en løsning til Samsung, da jeg skulle installere mit ur. På jeres hjemmeside annoncere I nemlig med rabat tilbud på watch 4 LTE?

Som gammel trofast yousee kunde håber jeg, at I snart når i mål, altså længe inde slut Q1 22, så længe tænker jeg ikke at vente. (Har købt mit ur hos Samsung, da jeg ikke kunne finde ønsket farve og model hos YouSee - derfor ingen binding)

Vil du give os en ny status på hvor langt I nu er, med eSIM til Samsung?

Venlig hilsen
Niels

Hej @Niels Daugaard 

Jeg forstår godt at funktionaliteten er højt ønsket! :relaxed:

Vi har ikke noget nyt at bringe i forhold til seneste udmelding, desværre. Vi påtænker at lave en hjælpeartikel om Esim og vil nok også lave en nyhed om det, når funktionaliteten er en realitet - så hold endelig øje med YouSee Forum.

Ha’ en god dag. 

Hej Alle 

Vi arbejder fortsat på at realisere eSIM til Galaxy Watches.

Status er dog lige nu, at løsningen forventes klar i løbet af Q1, 2022.

Vores udmeldinger har været forventlige tidshorisonter og vi beklager selvfølgelig, at denne nu er rykket lidt igen. 

God dag til alle.​​​

Hej Kasper

Jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der savner eSIM til Samsung watch 4 LTE og at I har arbejdet længe på sagen. Enten må opgaven med at etablere mulighed for eSIM til Samsung være utrolig svær eller bevidst nedprioriteret. Jeg blev meget overrasket over, at I ikke havde en løsning til Samsung, da jeg skulle installere mit ur. På jeres hjemmeside annoncere I nemlig med rabat tilbud på watch 4 LTE?

Som gammel trofast yousee kunde håber jeg, at I snart når i mål, altså længe inde slut Q1 22, så længe tænker jeg ikke at vente. (Har købt mit ur hos Samsung, da jeg ikke kunne finde ønsket farve og model hos YouSee - derfor ingen binding)

Vil du give os en ny status på hvor langt I nu er, med eSIM til Samsung?

Venlig hilsen
Niels

Hej @Niels Daugaard 

Jeg forstår godt at funktionaliteten er højt ønsket! :relaxed:

Vi har ikke noget nyt at bringe i forhold til seneste udmelding, desværre. Vi påtænker at lave en hjælpeartikel om Esim og vil nok også lave en nyhed om det, når funktionaliteten er en realitet - så hold endelig øje med YouSee Forum.

Ha’ en god dag. 

Hey Kasper. 

Hvordan får vi overhovedet at vide hvis det er der arbejdes på sagen eller det faktisk bliver muligt at få et android watch som galaxy watch til at virke via jeres smartwear abb??

Mvh 
Emre

Omdømme 7
Badge +9

Som Kasper skrev: Vi påtænker at lave en hjælpeartikel om Esim og vil nok også lave en nyhed om det, når funktionaliteten er en realitet - så hold endelig øje med YouSee Forum.

Der er ingen tvivl om at det ikke kan overses når det kommer.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @EmreG 

Det kommer - der arbejds på det :relaxed:

Hej @EmreG 

Det kommer - der arbejds på det :relaxed:

Kasper Kasper Kasper, 

Skal vi ikke væde en 100 lap på at det kommer ikke til at ske, jeres esim løsning kommer ikke i år 2022, jeg nægter at tro på det.

jeres tekniker bag denne løsning kan få det til at køre i Løbet af et par dage,  desværre må lugter det lidt af løgn 

 

Jeg tænker at Henning Dyremose måske lige når at opleve Yousee's esim løsning, 

 

Jeg ønsker både dig og jer allesammen på kontoret en velsignet dag,

 

PS. Kridt skoene og sæt igang

 

 

 

 

Hej @EmreG 

Det kommer - der arbejds på det :relaxed:

Kasper Kasper Kasper, 

Skal vi ikke væde en 100 lap på at det kommer ikke til at ske, jeres esim løsning kommer ikke i år 2022, jeg nægter at tro på det.

jeres tekniker bag denne løsning kan få det til at køre i Løbet af et par dage,  desværre må lugter det lidt af løgn 

 

Jeg tænker at Henning Dyremose måske lige når at opleve Yousee's esim løsning, 

 

Jeg ønsker både dig og jer allesammen på kontoret en velsignet dag,

 

PS. Kridt skoene og sæt igang

 

 

 

 

Jeg tror desværre heller ikke på det længere - det er i flere ÅR blevet lovet, at det var lige på trapperne... og det lugter langt væk af nedprioritering.. virkelig skuffende og dårlig stil at holde kunder hen på den måde 👎

Hvorfor mon man får association ti Komiske Ali?

Virker lidt som om at Yousee hellere vil apple produkter og ikke samsung ure der apple er dyre og derved kan de tjene mere på dem fordi folk bruger apple mere end samsung 

Omdømme 7
Badge +9

Alle nedproriterer Android, der udvikles først til æblemanden, han er så absolut ikke størst, men kommer altid først. Det sker uanset hvem.

Når man mangler en App til Android, som man ved er der til æblemanden, så får man beskeden, det må vi se på, det ved vi ikke om der kommer, det har vil ikke planer om lige nu, o.s.v. Så det største OS i verden til bærbare enheder er meget nedprioriteret.

hvornår bliver det til noget eller skal jeg bare skifte abonnement 

Omdømme 7
Badge +9

Herfra forummet vides der ikke noget, når det vides her, så ved alle det.

Hej Alle 

Vi arbejder fortsat på at realisere eSIM til Galaxy Watches.

Status er dog lige nu, at løsningen forventes klar i løbet af Q1, 2022.

Vores udmeldinger har været forventlige tidshorisonter og vi beklager selvfølgelig, at denne nu er rykket lidt igen. 

God dag til alle.​​​

Så er der kun godt 3 uger tilbage af Q1 2022.

Joken med Yousee ser ud til at fortsætte. 

Heldigvis er bindingen snart slut, og jeg kan vinke farvel til yousee, og goddag til en udbyder med eSim til Samsung Watch 4.

I har kort tid til at holde på denne kunde…

Hej Alle 

Vi arbejder fortsat på at realisere eSIM til Galaxy Watches.

Status er dog lige nu, at løsningen forventes klar i løbet af Q1, 2022.

Vores udmeldinger har været forventlige tidshorisonter og vi beklager selvfølgelig, at denne nu er rykket lidt igen. 

God dag til alle.​​​

Hej

Q1 er lige ved at slutte, hvad er status?

 

Omdømme 7
Badge +9

Status er at der ikke er noget nyt endnu, for var der det, så ville der naturligvis være skrevet om det.

Besvar