Svar

Esim til Samsung Galaxy Watch 4

3 juni 2020 skrev I følgende svar til en bruger, der spurgte om Esim:

Vi forventer at være klar med eSIM til Samsung Galaxy Watch i løbet af året.

Hvad er status?

icon

Bedste svar af Kasper 30 August 2021, 10:28

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det ved vi brugere ikke, det vides når det meldes ud, og så ved alle det.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Jens Povlsen 

Det forventes nu umiddelbart først  at være klar i løbet af Q4, som det ser ud lige nu. 

Hej @Jens Povlsen 

Det forventes nu umiddelbart først  at være klar i løbet af Q4, som det ser ud lige nu. 

Er det Q4 2021 eller er det et andet år I tænker på? Jeg fik samme svar i starten af 2020 da jeg spurgte om eSIM til Galaxy Watch Active 2… 

Det sjove er, at der i jeres butik, under Samsung Galaxy Watch 4 Classic, står følgende:
“Når du bestiller et par Samsung Galaxy Watch4 Classic på yousee.dk, bestiller du samtidig også et mobilabonnement.”
Hvad skal jeg bruge dét til, hvis det ikke indebærer et eSIM kort? Er det dårlig korrekturlæsning eller har I glemt at informere jeres eget personale om, at I understøtter eSIM på Samsung?? Jeg er en smule forvirret… :)

/Torben

noget nyt med Esim til Samsung Galaxy Watch 4 eller er det kun 3 der kan løfte opgaven ? 

Omdømme 7
Badge +7

Har du hørt noget nyt.? Nej vel, det har andre heller ikke, så er der ikke noget nyt endnu. Det kan ikke undgås at vide når der er.

Omdømme 7
Badge +7

noget nyt med Esim til Samsung Galaxy Watch 4 eller er det kun 3 der kan løfte opgaven ? 

Hej @Stine.slet 

Tak fordi du svingede forbi tråden her. 

Der er desværre ikke noget nyt i forhold til forrige melding. 

Vi lover at melde det ud her på forum og i denne tråd, så snart der er nyt og produktet er klart. 

Ha’ en rigtig god dag:relaxed:

Besvar