Spørgsmål

esim til samsung galaxy watch 3

Hej..

Nu er der blevet lovet utrolig længe at der vil komme esim til samsung watch men intet sker der-.

3 mobil her, Telenor har……. Hvad sker der for yousee?  det går simpelthen for langsomt. Det kan da ikke være rigtigt at så stort et firma på dette område skal være de sidste med det nye som jo faktisk slet ikke er nyt mere…. i tvinger jo folk til at flytte hvis ikke der meget snart sker noget….

Er der en dato eller er det stadig samme tomme snak om at det snart kommer? for snart i min verden er ikke om 1 år eller mere……….

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når det vides her på forum, så ved du det også, og vi ved ikke noget om hvornår, da der ikke er meldt noget konkret ud.

Tom snak som jeg netop skriver… søger et konkret svar fra yousee…

Det er ikke den dybe tallerken de skal opfinde igen og de burde kunne komme med en dato.

Omdømme 7
Badge +7

Dette er et jo et brugerforum, og som navnet antyder er for og til bruger til bruger, You See blander sig ikke så ofte. Direkte kontakt til dem sker på deres FB side. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @magsmed 

Så vidt jeg ved, så arbejder mine kolleger i andre afdelinger på at lave esim til Galaxy Watch, men vi kan desværre ikke give dig en konkret tidshorisont pt. 

Som @Radiomanden , så vil vi melde det ud så snart det er muligt. 

Besvar