Svar

Esim til Samsung Galaxy Watch 2021 Q4

Hej alle,

YouSee har lovet at vi i Q4 2021 skulle få Esim til Galaxy Watch. Oprindelig havde de jo lovet i 2018 så har ikke høje håb men hvad er status?

(Og drop det der “dette er kun et bruger-forum”-mantra. YouSee kigger med og de svarer. Desuden er dette den ENESTE måde at få svar på den slags foruden Facebook).

icon

Bedste svar af Kasper 20 May 2022, 12:25

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

5 Kommentarer

Jeg blev informeret det samme af yousee ude i lyngby, men da jeg fik kontaktet chat support, vidste de intet med en dato.

Jeg tænker der må være nogle der ved om det planlægges eller ej. Jeg vil ihvertfald rigtig gerne vide om det sker eller ej. Især nu hvor Lyngby afdelingen oveni bruger det lidt til at sælge ure med.

der er også en tråd her

Ja hvis det er det som de går og siger i butikkerne så har de da en forpligtelse til at leve op til det. Men det lovede det også i 2019 og 2020. 

Men nu har de efterhånden sagt Q4 2021 mange gange. Både her og på Facebook. Det ligner vildledende markedsføring hvis de ikke lever op til det.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Vi arbejder fortsat på at realisere eSIM til Galaxy Watches.

Status er dog lige nu, at løsningen forventes klar i løbet af Q1, 2022.

Vores udmeldinger har været forventlige tidshorisonter og vi beklager selvfølgelig, at denne nu er rykket lidt igen. 

God dag til alle.​​​

Og sådan blev 2018 nu til 2022.

I har siden 2018 meldt ud at I arbejder på det:

https://meremobil.dk/2018/09/teleselskaberne-er-ikke-klar-med-esim-til-galaxy-watch/

I stod endda som operatør-partner på Samsungs hjemmeside når man købte Galaxy Watch 1 i 2018. Det er simpelthen for dårligt!

Når jeres medarbejdere i butikkerne sælger Galaxy Watch, husker de så at sige at eSIM er nu blevet lovet i 4 år så man skal ikke forvente at den funktion kommer til at virke i produktets levetid?

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Nu er det muligt at bestille SmartWatch abonnement ​til Samsung Galaxy Watch4!🙌🏻

Læs nyheden her:

​​​​​​
God weekend😊