Spørgsmål

eSIM til Applewatch i forbindelse med arbejdsgiver betalt mobilabonnement (ikke muligt).

Hej, jeg har et par gange forsøgt at få koblet et eSim på mit nye Apple Watch 7 som jeg købte tidligere på året. Da jeg købte det i Elgiganten blev det godkendt af YouSee på mit mobilnummer som er arbejdsgiverbetalt, så jeg valgte en GPS+cellular4G model og jeg fik at vide jeg bare skulle ringe til YouSee for at få en nøgle til at aktivere eSIM.

I andet forsøg fik jeg i mit opkald et GO på at jeg ville få en email med instruktion til at få eSIM aktiveret. Da jeg ikke fik en mail ringede jeg igen og nu er det pludselig ikke muligt at få et eSIM på mit ur når jeg har en erhvervsbetalt telefon. Eneste trick var at arbejdsgiveren skulle afmelde abonnement, så skulle jeg oprette et privat nummer, aktivere uret og så derefter overføre til arbejdsgiveren igen…. Det orker jeg altså ikke.

Er der nogen god forklaring på at det ikke kan lade sig gøre, det er vel bare en boks der skal tickes for at det bliver aktivt. Hvad er problemet.?

skal man virkelig skifte mobiludbyder bare for at få koblet sit ur til telefonen.?

der må være mange som har samme problem kan jeg forstille mig.

vh Torben

Denne tråd kan ikke kommenteres