Spørgsmål

eSim

Nu blev i lige overhalet inden om med eSIM hvornår kan i det ? Er hammer træt af at slæbe 2 telefoner rundt. Skifter altså snart mine 5 abonnementer hvis ikke snart i har en dato på det. 

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Det er bedre at true med at blive end at true med at gå. 

Omdømme 7
Badge +8

Se https://mobil.nu/tdc-netvaerk/yousee-vi-er-klar-med-esim-til-mobiltelefoner-inden-de-naeste-maaneder-108031

Omdømme 7
Badge +8

Min iPhone Xs max har Dual nano-simkort

Det er bedre at true med at blive end at true med at gå. 

Sandt men det ikke det samme 😊 blev lovet for over et år siden da jeg købte 2 nye tlf at det var lige om hjørnet, og nu siger de inden for de næste måneder, som jo i princippet kunne være flere år, nu har jeg fået tilbud på 5 nye abonnementer og låne router fra telmore. Det koster lidt mindre men jeg kan bruge Esim 👍🏻 Og sælge 2 tlf. desværre har YouSee en fed app. Den kommer jeg til at savne. Men ses måske om et års tid igen, hvis eller når de får sig taget sammen, det er vel også fordi de gerne bil sælge nogle tlf. 

Omdømme 7
Badge +8

Nu er det ko de færreste, der bruger to telefoner privat. Oftest vil den en være privat og den anden privat. 
Har man brug for to numre er det da bare et spørgsmål om, at bruge en telefon med plads til to simkort.

Nu er det ko de færreste, der bruger to telefoner privat. Oftest vil den en være privat og den anden privat. 
Har man brug for to numre er det da bare et spørgsmål om, at bruge en telefon med plads til to simkort.

Går ud fra du mener erhverv og privat. Men er du klar over hvad mange som har firma tlf og ikke gider kontaktes i weekenden af, jeg selv arbejder i et firma hvor der er ca 300 som har firma nr. mindst halvdelen vil gerne have det samlet i en tlf. og hvilken iPhone kan tage 2 sim kort ? Glem Android ....

Omdømme 7
Badge +8

Se her: https://support.apple.com/da-dk/HT209086

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Har min Huawei 9 Lite også. bruger det så ikke. Men smart nok. 

Besvar