Svar

ekstra simkort


jeg har tidligere fået tilsendt et ekstra simkort, men det har jeg mistet. Har I mulighed for at sende mig et ?

Med venlig hilsen

 

Susanne Andersen

 

icon

Bedste svar af Persen M 14 august 2020, 17:53

jeg har tidligere fået tilsendt et ekstra simkort, men det har jeg mistet. Har I mulighed for at sende mig et ?

Med venlig hilsen

 

Susanne Andersen

 

:slight_smile: Hej du skal kontakte youSee kundeservice https://kundeservice.yousee.dk/contactus På 70704040.


Kan også ordnes i en af YouSee’s butikker og det væsentlig hurtigere.

Min far’s SIM kort var uheldigvis knækket her i Februar, skete da han prøvede at tage det ud af en ældre telefon for at sætte det i en ny. Der gik han i en af deres butikker i Odense og der programmerede de bare et nyt til ham og satte det i hans telefon, det tog ikke engang 10 minutter og så var han ude af butikken igen.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

jeg har tidligere fået tilsendt et ekstra simkort, men det har jeg mistet. Har I mulighed for at sende mig et ?

Med venlig hilsen

 

Susanne Andersen

 

:slight_smile: Hej du skal kontakte youSee kundeservice https://kundeservice.yousee.dk/contactus På 70704040.

Omdømme 7
Badge +6

jeg har tidligere fået tilsendt et ekstra simkort, men det har jeg mistet. Har I mulighed for at sende mig et ?

Med venlig hilsen

 

Susanne Andersen

 

:slight_smile: Hej du skal kontakte youSee kundeservice https://kundeservice.yousee.dk/contactus På 70704040.


Kan også ordnes i en af YouSee’s butikker og det væsentlig hurtigere.

Min far’s SIM kort var uheldigvis knækket her i Februar, skete da han prøvede at tage det ud af en ældre telefon for at sætte det i en ny. Der gik han i en af deres butikker i Odense og der programmerede de bare et nyt til ham og satte det i hans telefon, det tog ikke engang 10 minutter og så var han ude af butikken igen.

Omdømme 6
Badge +5

jeg har tidligere fået tilsendt et ekstra simkort, men det har jeg mistet. Har I mulighed for at sende mig et ?

Med venlig hilsen

 

Susanne Andersen

 

:slight_smile: Hej du skal kontakte youSee kundeservice https://kundeservice.yousee.dk/contactus På 70704040.


Kan også ordnes i en af YouSee’s butikker og det væsentlig hurtigere.

Min far’s SIM kort var uheldigvis knækket her i Februar, skete da han prøvede at tage det ud af en ældre telefon for at sætte det i en ny. Der gik han i en af deres butikker i Odense og der programmerede de bare et nyt til ham og satte det i hans telefon, det tog ikke engang 10 minutter og så var han ude af butikken igen.

Ja det har du helt ret i Persen M hvis der er. en youSee butik i nærheden. 

Besvar