Svar

Den nye Iphone 12

Omdømme 5
Badge +1

Har som bekendt 5G. Alligevel, så beror mit spørgsmål på, om man skal abonnere på nyt abonnement igennem det nuværende abonnement? Eller, skal der skiftes til nyt. Uanset internetforbindelsen? Har internet, så skal der tilkøbes nyt abonnement, så mobilen og 5G flugter overens med Iphone 12 og 5G? Eller, sker det automatisk af sig selv?

icon

Bedste svar af Kasper 17 november 2020, 10:04

Hej @Phoenix 73 

Jeg kan se, at der ikke er kommet gang i din tråd endnu, så jeg byder lige ind!:sunglasses:

Nu er jeg lidt i tvivl om hvad du mener, men hvis du spørger, om du skal have et særligt YouSee Mobil abonnement for få aktiveret 5G, så er svaret ja. Er der ikke 5G i dit abonnement, skal du se vores vores aktuelle mobilportefølje , som har 5G inkluderet. 

Se abonnementer med 5G her:
https://yousee.dk/mobil/abonnementer/fri/

God dag! :relaxed:

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Phoenix 73 

Jeg kan se, at der ikke er kommet gang i din tråd endnu, så jeg byder lige ind!:sunglasses:

Nu er jeg lidt i tvivl om hvad du mener, men hvis du spørger, om du skal have et særligt YouSee Mobil abonnement for få aktiveret 5G, så er svaret ja. Er der ikke 5G i dit abonnement, skal du se vores vores aktuelle mobilportefølje , som har 5G inkluderet. 

Se abonnementer med 5G her:
https://yousee.dk/mobil/abonnementer/fri/

God dag! :relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

Hej Kasper

Mit nuværende abonnement er Fri Tale+20 GB Data: Her hvor jeg bor. Annonceres der, at 5G rulles ud i november. Måske derfor, at jeg stadig har 4G? :wink:

Omdømme 5
Badge +7

Hej Kasper

Mit nuværende abonnement er Fri Tale+20 GB Data: Her hvor jeg bor. Annonceres der, at 5G rulles ud i november. Måske derfor, at jeg stadig har 4G? :wink:

Hej Phoenix

Er det endnu ikke klar i området, er det umiddelbart årsagen, men er du i et område, hvor det er klar, bør du kunne se 5G symbolet på telefonen. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Omdømme 5
Badge +1

Hvad ville ske? Hvis man slettede kontoen på Iphone12? Kan det lade sig gøre, at mobilen blev fabriksgendannet? Har for mange købte, som stadig fylder og købte på kontoen for cirka. 1 til 5 år siden. Skal der benyttes den nuværende ICLAUD-Konto? Eller, vil mobilen stadig virke som ny? Efter det data på mobilen er købt?

Besvar