Spørgsmål

Antal ringninger på mit abonnement

• 18 maj 2021
  • 1 kommentar
  • 60 visninger

Hej YouSee, forklar venligst hvordan man indstiller antal ringninger før telefonen går på Voicemail. Der findes intet svar på hjemmesiden eller i diverse blogs. Det er for dårligt, at jeg skal bruge SÅ lang tid på at finde ud af en enkel funktion.

Venlig hilsen

Kuno Arnkilde

Telefon xx xx 81 55

Jeg ønsker 30 sekunder før den går på telfonsvarer.

/Redigeret af Forumteamet: Slørret telefonnummer

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Sådan forlænger du

Til at begynde med skal du kende telefonnummeret til din telefonsvarer. Det er forskelligt alt afhængigt af, hvilken teleudbyder du har. 

Men hvis ikke du lige kender telefonssvarens nummer, kan du i stedet få fat i det med en enkel kode. 

• Åben telefonens opkalds-app, tryk på *#61# og ring op på mobilen. Nu får du informationerne frem på skærmen. Notér telefonnummeret til din telefonsvarer til næste skridt.
  • Gå tilbage til opkalds-appen, indtast **61*0045[telefonsvarernummer]**30# og ring op.

Du skal indtaste telefonsvarens nummer ind efter de landekoden 0045. Det sidste tal afgør længden af ringetiden i sekunder. Det kan være 15, 20, 25, eller 30. 

Så er du klar til at tage alle de opkald, der måtte vælte ind. 

https://nyheder.tv2.dk/tech/2016-02-25-kender-du-tricket-forlaeng-ringetiden-paa-din-telefon

Der er også en her på forummet. Så her på forummet kan der også findes et svar på meget.

PS; Det er ikke tilladt her på forummet at skrive personlige oplysninger, de skal slettes.

Dette forum er brugerstyret, ikke en kontakt til You See.

Besvar