Spørgsmål

abonnement spærret pga saldomax xxxx09345

  • 25 august 2020
  • 1 kommentar
  • 115 visninger

Jeg får besked på at kontakte kundeservice, da mit abonnement er spærret. Jeg kan af samme grund ikke ringe til kundeservice.  På vej i bilen fik jeg fat i en Yousee medarbejder på chat. Hun lovede mig at saldomaks ændring ville være gået igennem kl. 15.21 - det er ikke sket. Abonnement er fortsat spærret. 

Vil I godt åbne det nu? 17.40

Med venlig hilsen

Ane Kjær

/Redigeret af Kasper: Slørret mobilnummer i overskrift


1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6

Dette er kun et bruger til bruger forum, her kommer ingen af YouSee’s folk fra kundeservice.

Men mit forslag er at hvis der er en YouSee butik i nærheden af hvor du bor, så gå i butikken og tag en snak med dem om det, for de kan måske godt hjælpe dig med problemet der på stedet for de er ret dygtige til at løse en masse mobil problemer.

Besvar