Spørgsmål

5G hvor kommer det

Hej

Har ledt lidt, men synes ikke jeg kan finde det. Nogen der kan oplyse om og evt hvornår der kommer 5G til 9500 Hobro. Det er ca. midt i byen. 

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det er kommet, haves der 5G abonnement.

Omdømme 7
Badge +6

Hvor god dækningen er i det individuelle områder rundt om i landet kan ses her, man skal blot indtaste ens adresse for at se den detaljeret i hvilke hastigheder der er på ens adresse.

Men jeg er bange for at mange vil blive dybt skuffet over 5G hastighederne hvor de bor, eks. i mit boligområde der er 5G hastighederne nøjagtig den samme som 4G, så det gør 5G så ubetydeligt, at man lige så godt kan blive ved 4G.

https://daekning.tdc.dk/tdcnetmap_ext_tile2/

Omdømme 7
Badge +7

På min adresse i følge kortet kan der fås 50-100 Mbits udendørs på 5G, Jeg får lige nu 60 Mbit indendørs på 4G.

Omdømme 1
Badge +1

Et mobilt bredbåndsabonnement med 5G-adgang kan blandt andet give mulighed for at downloade HD-film på blot et par sekunder

Og hvornår er det så vi kan få de hastigheder, det er ikke brugbart for nogen med 4g hastigheder på noget der er opreklameret til at være alle andre net overlegne,

som jeg ser det leveres der stadigvæk kun 4g i danmark da den lovede forbindelse hos samtlige selskaber er 100% TIL GRIN

Omdømme 7
Badge +7

Jeg kan ikke.få øje på fidusen med at have 5G på en Telefon det det hører ikke rigtigt hjemme der.

Omdømme 7
Badge +6

Et mobilt bredbåndsabonnement med 5G-adgang kan blandt andet give mulighed for at downloade HD-film på blot et par sekunder

Ikke hvis man bor i et område som mig, hvor hastighederne der tilbydes på 5G er den samme som 4G og at man skal rende rundt udenfor i hele postnummeret og lige frem krydse over et andet postnummer, for at finde et sted hvor hastighederne er højere, fordi at dækningen med høje hastigheder er utroligt klattet.

Det gør 5G totalt overflødigt og folk kan derfor lige så godt fortsætte med at anvende 4G i det tilfælde.

Omdømme 5
Badge +1

Har lige skiftet til 4G. Begrundelsen for dette er, at jeg mærkede ingen forskel fra 4G til 5G. Bortset lige prismæssigt :wink:

Besvar