Jeg tager fredag aften til min nærmeste yousee butik i Helsingør, jeg bliver betjent af en ny, men rigtig sød og rar medarbejder. han skulle bruge hjælp til diverse ting vi skulle omkring bla det simkort jeg skulle have oprettet var ikke noget han havde prøvet før.
jeg skulle have oprettet et data kort til min varmepumpe i sommerhuset og bliver her anbefalet dette SmartSIM til 29 kr. jeg bliver ikke informeret omkring indholdet eller nogen datagrænse blot at dette var det rigtige produkt for mig.
jeg starter modemet d 18/10 om morgenen og bruger det til at starte min varmepumpe op.
Af ren nysgerrighed vil jeg ind og tjekke mit forbrug på det nye kort men også mine eksisterende abonnementer, her møder jeg så en regning på 1.835 kr. og kan aflæse præcis hvor længe og hvornår den har brugt denne data og det er ikke meget mere end 3 timer den reelt har været igang.
jeg tager i yousee butikken i Nykøning F (som ligger nærmest sommerhuset) for at finde en løsningen på dette.Mit Smart sim bliver opsagt med det samme og jeg får oprettet et Mobilt Bredbånd på 15GB som et fast abonnement som jeg får forklaret passere bedre til mit behov.
jeg får også at vide at jeg ikke kan blive krediteret det store beløb da det er en forbrugs regning.
Denne fejl kunne været undgået hvis jeg var blevet anbefalet det rigtige produkt fra starten af i Helsingør.
Jeg vil gerne kontaktes omkring dette problem, med henblik på kreditering af beløbet.
Kundenummer: xxxxxxxxx
MBB tlf. nummer: xxxxxxxx
Mvh Claus Ingholt
/Redigeret af Forum-teamet: Slørret personlige oplysninger
Bedste svar af Radiomanden
Se original