Svar

1.835 kr. i forbrugs regning på 3 timer

Jeg tager fredag aften til min nærmeste yousee butik i Helsingør, jeg bliver betjent af en ny, men rigtig sød og rar medarbejder. han skulle bruge hjælp til diverse ting vi skulle omkring bla det simkort jeg skulle have oprettet var ikke noget han havde prøvet før. 

jeg skulle have oprettet et data kort til min varmepumpe i sommerhuset og bliver her anbefalet dette SmartSIM til 29 kr. jeg bliver ikke informeret omkring indholdet eller nogen datagrænse blot at dette var det rigtige produkt for mig. 

jeg starter modemet d 18/10 om morgenen og bruger det til at starte min varmepumpe op.
Af ren nysgerrighed vil jeg ind og tjekke mit forbrug på det nye kort men også mine eksisterende abonnementer, her møder jeg så en regning på 1.835 kr. og kan aflæse præcis hvor længe og hvornår den har brugt denne data og det er ikke meget mere end 3 timer den reelt har været igang.

jeg tager i yousee butikken i Nykøning F (som ligger nærmest sommerhuset) for at finde en løsningen på dette.Mit Smart sim bliver opsagt med det samme og jeg får oprettet et Mobilt Bredbånd på 15GB som et fast abonnement som jeg får forklaret passere bedre til mit behov. 
jeg får også at vide at jeg ikke kan blive krediteret det store beløb da det er en forbrugs regning. 
Denne fejl kunne været undgået hvis jeg var blevet anbefalet det rigtige produkt fra starten af i Helsingør. 

Jeg vil gerne kontaktes omkring dette problem, med henblik på kreditering af beløbet. 

Kundenummer: xxxxxxxxx

MBB tlf. nummer: xxxxxxxx

Mvh Claus Ingholt

/Redigeret af Forum-teamet: Slørret personlige oplysninger

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 October 2021, 12:53

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er ingen kontakt til You See på dette Forum, det er drevet af brugere, dit spørgsmål kan vi ikke hjælpe med, You See kan der skrives til på deres FB side, eller kontakt kundeservice telefonisk.

Det er ikke tilladt at skrive personlige oplysninger på forummet ej heller på FB. Det er grundet GDPR. Kundenummer og telefon nummer skal slettes.

Der specielle SIM netop til det der er brug for.https://nemsim.dk/?gclid=CjwKCAjw_L6LBhBbEiwA4c46uvfF4cx8aGJjkrMh-wiJGll9PhVIKti2oIWFhZsblL1FdGaQpGDtehoCQgAQAvD_BwE

Omdømme 7
Badge +7

Hej 

Jeg har fjernet telefonnummer og kundenummer, da det rigtigt nok ikke må være offentligt oplyst. 

Omdømme 7
Badge +7

jeg ved ikke hvorfor det ikke blev gjort af trådstarter, der var pænt med tid til at få det gjort.

Tak for hjælpen.

Mvh Claus Ingholt

Omdømme 7
Badge +7

Tak for hjælpen.

Mvh Claus Ingholt

Selv tak @fishermans :relaxed:

God dag. 

Besvar