Spørgsmål

YouSee tv app (Grøn bjælke i toppen)

Vis første besked

32 Kommentarer

Til info har jeg oprettet en sag hos YouSee SW udviklingsafdeling. De forventer der vil gå nogle uger før de har en løsning. Jeg har kun problem med enheder med Android 8.x, ikke med Android 9.x.
Super, min er en Android 9 version. Håber at de får løst det. Har "kun" været et problem i ca 3 måneder.
Samme problem på en Samsung Tab A, men intet problem på en S4.
Jeg har prøvet med en del forskellige versioner af YouSee Film og TV app'en via APKPure, så det virker mest af alt som et stream-problem.
Håber at Yousee vil arbejde seriøst for at hjælpe med at løse problemet med grøn bjælke og uskarpt billede, som også optræder på vores Samsung Galaxy Tab A (2018, 10.5) Model SM-T595. Har Android 8.10 installeret.
Har i dag taget ny telefon, Motorola G6, (18:9 og full hd) i brug og har også 'grøn bjælke' foroven, personer er 'blå' under øjnene og farverne er 'mudrede'. Har netop afinstalleret app og set tv i browser i stedet. Her var problemet ikke. Det var heller ikke et problem på forrige telefon - Huawei 16:9 full hd - hverken i browser eller app. Kan problemet skyldes 18:9 skærmen?
Hej. Hos os er den grønne bjælke nu ikke længere på billedet på Yousee TV app. Billedet er også blevet klart. Hurra hurra at Yousee er lykkedes med at ordne dette på 1/2 år.
Desværre stadig samme problem her med Moto G6. Har ellers tidligere virket upåklageligt - men så kom den grønne bjælke...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)