Spørgsmål

YouSee tv app (Grøn bjælke i toppen)

Omdømme 1
Badge
Hej Der er pludselig kommet en grøn bjælke øverst i skærmen billede og farverne er blevet mere utydelige og det virker som om billede ligger dobbelt, når jeg bruger app'en på min tablet, men der er ingen problemer via telefonen.
Jeg har prøvet at genstarte app'en uden det hjalp.
Mvh Michael

32 Kommentarer

Har fuldstændig samme problem på min helt ny Samsung Tab A.

Min tablet fejler intet. Det er YouSee Tv og Film App'en den er gal med her.
Omdømme 7
Badge +7
Af og til kan der komme rod i data omkring en app. Prøv at slette app og hent den igen.
Slangefar skrev:

Af og til kan der komme rod i data omkring en app. Prøv at slette app og hent den igen.

Det hjælper intet.

Ved alt om alt.:) Er app'en den er gal med her.
Omdømme 1
Badge
Slangefar skrev:

Det har jeg også forsøgt uden held
Omdømme 1
Badge
Til info har jeg lige forsøgt at hente app'en igen og den fejler forsat på min helt nye Samsung Tab A 10.5
Omdømme 1
Badge
micand11 skrev:

Til info har jeg lige forsøgt at hente app'en igen og den fejler forsat på min helt nye Samsung Tab A 10.5

Til info nulstillede jeg min tablet i aftes og dette hjalp heller ikke.
micand11 skrev:

micand11 skrev:

Til info nulstillede jeg min tablet i aftes og dette hjalp heller ikke.

Du skal ikke gøre mere. Det er hverken dig eller din tablet, der er problemet her.
Det er YouSee Tv og Film app'en der har problemer.

Og man kan åbenbart ikke få de YouSee folk her til at forstå det.

Kræver nu kun, at de får fat i en Samsung tablet og henter deres egen app. Men det er tilsyneladende et problem, at regne det ud.
Omdømme 7
Badge +7
Hej i tråden

Vi vil rigtig gerne løse dette problem, men det kræver, at vi kan genskabe fejlen. Det er ikke lykkedes os endnu.

Er der andre der sidder med andet end Galaxy Tab A og oplever dette? Hvis ja, hvilken enhed?
Kasper skrev:

Hej i tråden

Vi vil rigtig gerne løse dette problem, men det kræver, at vi kan genskabe fejlen. Det er ikke lykkedes os endnu.

Er der andre der sidder med andet end Galaxy Tab A og oplever dette? Hvis ja, hvilken enhed?

Vil du hermed påstå, at det ikke ligger inden for YouSee's kompetence, at fremskaffe 1 stk. Samsung tablet og hente jeres egen Tv og Film app ned på denne.
Lige lidt status.

Film delen af app'en virker nu hos mig. MEN.
Stadigvæk det samme grønne dobbelte billed i Tv og Serier.
Omdømme 1
Badge
Her er min status
Jeg har d.d. hentet jeres tv/film app på ny, og den virker forsat ikke rigtig.
Live tv og film har stadigvæk den grønne bjælke og billede ligger dobbelt.
PT ingen problemer når jeg klikker på serier
Jeg har en Samsung Galaxy Tab A 10,5", 4G. Den har også grøn bjælke for oven i billedet, Når jeg bruger yousee appen.
SM - "T595NZKANEE"
Jeg har samme problem med min samsung galaxy tab a.
Men ikke når jeg ser på yousee hjemmeside så virker det fint og dr app virker også så det er kun yousee app der driller .
Omdømme 1
Badge
Futte041 skrev:

Jeg har samme problem med min samsung galaxy tab a.
Men ikke når jeg ser på yousee hjemmeside så virker det fint og dr app virker også så det er kun yousee app der driller .

Mange tak for input. Jeg bruger også YouSee´s hjemmeside men der kan jeg ikke få fuld skærm, mangler tekst og billede i bunden af siden, måske jeg bare ikke kan finde genvejen til fuldskærm.
DRs app virker helt fint.
Nå. Noget nyt fra YouSee her. Eller er i gået helt ned med flaget. :P
Jeg har det samme problem på min moto x4 telefon grøn bjælke og rigtig dårligt billedkvalitet.
Omdømme 7
Badge +2
Siden det hele var nede Lille Juleaften er det næste kun iPhones og iPads der virker...
Hvor langt er i kommet med min fejl er den snart rettet.
Nu ser det faktisk ud til, at det hele virker hos mig.
Vender tilbage, hvis app'en skaber sig yderligere.
Jeg er også på nu.
Tak for hjælpen yousee
Omdømme 1
Badge
Det ser også ud til at der er kommet styr på det hos mig. Herligt med et flot billede
Det virker stadig ikke på min Samsung Galaxy tab A 2018. Har gen-indstalleret app uden det hjalp. Hvad gjorde I for at få det til ar virke?
Steen tegl skrev:

Det virker stadig ikke på min Samsung Galaxy tab A 2018. Har gen-indstalleret app uden det hjalp. Hvad gjorde I for at få det til ar virke?

Intet.
Jeg har samme problem på min mobiltelefon Motorola One, når jeg åbner Yousee app. Det er grøn bjælke foroven, og virkeligt dårligt billedskær /forringelse af billedkvaliteten. Men jeg spekulerer i, om mobilens opløsning dvs. ikke full HD, skulle påvirke den kedelige grønne bjælke øverst?????
Hej, har også samme problem med Motorola X4 (kun tv). Serier + film fin kvalitet. Øvrige enheder i husstanden (iPhone, Mac og Samsung-tlf. ingen problemer).
Mvh. Jane

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P