Spørgsmål

Yousee tv app

Programoversigt forsvinder i løbet af natten

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der var tilsyneladende et problem, det er OK nu.
Desværre, tv guiden er væk igen, også i går.
Den forsvinder helt, selvom den tidligere var der.
Er jeg den eneste med dette problem.
Jeg bruger en android tablet.
Så kom en opdatering, men stadig forsvinder prgramguiden i løbet af natten, men nu ser det til at der kan ses TV direkte fra forsidens ikoner.
Hvis man søger på prg efter kl00, vises program fra næste morgen kl 06 ? Der er også "hul" i tv guiden.
er det bare mig eller også andre, der har problemer med at se programmer via. mobilen.. man kan lige se starten, så fryser billedet/går i sort, men kan stadig høre lyden, dog hakker det lidt, har stået på i 14 dage nu.. har afinstalleret app´en og hentet den igen.. har prøvet at køre på wifi og mobildata, det er det samme problem..og self..genstartet mobilen, alt det man nu ville gøre.. ?? anyone ?? vh A murer
Omdømme 7
Badge +6
Prøvede lige på en tilfældig kanal, en kort frysning, så kørte det uden problemer.
Mit problem er ikke, at jeg ikke kan se tv, men at programguiden i tv app er noget skidt !
Problemet som jeg har beskrevet det er der stadigvæk, der bliver ikke gjort noget !!
Omdømme 7
Badge +6
Hvilke problemer med EPG.? Bruger den mest på Tablet, hvor den næsten er som på TV boksen.
Omdømme 7
Badge +3
Et gæt på årsagen til at TV-programmer mangler i programguiden mellem kl. 00:00 og 05:59 er at TV-stationerne skifter døgn kl. 06:00 og ikke kl. 00:00. Nattens programmer ligger derfor på en forkert dato, og ikke alle enheder (tv-bokse, tv-apparater, tablets, mobiler m.v. ) kan finde ud af dette. Et andet problem er konstateret ved web-tv som følge af at programmerne vises med et par minutters forsinkelse. Det kan betyde at man nogen gange ikke kan starte et program inden for de første minutter efter guidens starttidspunkt fordi guiden siger at programmet er i gang, men selve programmet er endnu ikke modtaget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)