Yousee på Windosw mobil telefoner

• Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg er bestemt ikke tilfreds med at ´"Yousee" ikke kan levere varen, når der er tale om >musik på windows mobilen.

Jeg har en TDC/yousee abonnement, som jeg betaler 16000 kroner på om året. Hvis det viser sig at TDC efter at man er blevet Yousee, ikke kan levere varen, så får de min opsigelse.

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det system har så lille en andel af markedet, at der ikke er nogen aktuelle planer om Apps til det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
 Det system har så lille en andel af markedet, at der ikke er nogen aktuelle planer om Apps til det.

Det er jeg ikke uenig i, men når TDC havde muligheden og kunderne blev "tvunget" over i YouSee, burde den mulighed selvfølgelig også være på YouSee.

Hvis man mener at windows 10 markedet er forsvindende lille, så er det ganske enkelt fordi man ikke ved hvad man taler om.

Og desuden har TDC haft en app siden windows phone 7, Danske bank har f.eks. også stadigvæk en app, SAS osv.

Desuden har YouSee haft en app på windows phone platformen, om man så af taktiske årsager vælger at droppe support af den er vel som det er.

Men man har haft en abb. med henblik på support af nogle ydelser, så regner man også med de forsætter da man stadigvæk er på selvsamme abb.

Alt andet er bare dårlige undskyldninger og inkompetence..

Det kan slet ikke diskuteres at Windows 10 Mobile (som det hedder til mobilerne, der tænkes jo ikke på Windows 10 til computere) allerede er mikroskopisk og kun bliver mindre.

Jeg er så enig med dig i, at det er TDC der vælger ikke at ville lave en app og derved fratager en del af deres kunder muligheden for at bruge alle de services de betaler for.

Det er ganske enkelt ikke sandt.

Windows 10 sidder på 20% af markedsandelen, og 50% med windows 7, det smarte ved windows 10 er deres UWP Så det er ganske enkelt noget vrøvl, når man mener at grundlaget for at udvikle en app til windowsplatformen er uendelig lille, når windows traditionelt sidder meget tungt på OS markedet. og når de nu er så fremadsynet og gør deres platform relativt ens ind over forskellig hardware, så falder argumentet som altid når man ser på hvad man egentlig skal udvikle til.

Men det er jo typisk, at mange udviklere, egentlig kun kan udvikle når det er lavet for dem i forvejen. Og så stadigvæk mener man er "udvikler" ja ordene strækkes langt men indholdet i titlen er forsvindende lille.

Så hvis man havde en kompetent afdeling hos TDC eller YouSee i dette tilfælde, havde man allerede arbejdet på at have en app kørende til windows 10, men den fremsynethed findes åbenbart ikke hos ledelsen eller udviklerne derunder.

Du kan da ikke drage almindelig computere ind i ligningen, UWP er en god ide, men er jo slet blev accepteret eller brugt og er derved i praksis blot varm luft.

Fakta er at W10 Mobile er døende og er dødsdømt af alle analytikere (som dog HAR taget fejl før :)), så med mindre man ikke bruger apps, er det virkelig det glade vanvid at købe en Windows mobil i dag.

Når du nævner f.eks. Danske Bank, bør du også nævne at den nuværende app er voldsomt bagefter iOS og Android versionerne og generelt ikke får tilføjet features.

Windows 10 handler netop om en samlet platform, så jo det kan man sagtens. det er jo det som er hele ideen bag windows 10, at det skal kunne bruges over alt og af alle, alt fra xbox, mobil, tablet og pc, eller hvad man nu kan komme på.

Så hvis man som nævnt var med hvor det skete, havde det ikke været noget større problem, men fordi at man har ledelse og evt. udviklere som ikke kan se frem ad.

Men ja, på danske bank mobil app til windows så kan man ikke tjekke boligøkonomi, det er også en meget stor feature at gå glip af, nu hvor mange kunder tjekker deres boliglån og vedligeholder det ind over mobilen.

Men jeg stadigvæk ingen undskyldninger for en virksomhed af TDC/YouSee's størrelse for at undgå at udvikle til alle de platforme de nu også sælger.

Alt andet er bare sløseri, og kan slet ikke undskyldes på nogen tænkelige måder.

Det kan godt være at det er hvad Windows 10 handler om, men det hjælper jo ikke noget, når det ene ben i platformen er dødt og kun hænger fast med et par tråde....

Det er jo et vaskeægte "hønen og ægget" - app udviklerne venter på at der bliver solgt mobiler og mobilkøberne venter på at der kommer apps. I praksis er ingen af delene sket i nævneværdig målestok.

Selv om jeg til dels er enig i dine betragtninger omkring TDC/Yousees manglende support, kan jeg også godt se deres manglende lyst til at bruge ca. 1/3 af deres udviklingsomkostninger på en brøkdel af deres kunder.

Så jo, jeg mener faktisk godt det kan forklares med sund fornuft...

Det er ikke godt nok. En stor virksomhed som tdc/yousee, bør ikke have begrænsninger i, hvilke systemer der findes på markedet. Men i stedet være i stand til at tilbyde kunder, hvad der findes. Jeg kan ikke frorstille mig at det er nogen særlig stor udgift at medtage et system som Windows. Så jeg kunne fristes til at spørge. Hvor i verden begår man sig uden at der findes Microsoft windows system???

Det virker som om at I har samme policy, som når det drejer sig om mobildækning. Man ønsker ikke at have mobil dækning i de tynd befolket områder, blot fordi der ikke er penge i kassen. eller måske fordi man ikke ønsker at støtte op om Mr. Microsoft.

For ca. 2 månder siden havde jeg og en del andre en ligende diskussion med Arbejdernes Landsbank, fordi de ikke ville lægge en version af deres Swipp ud til kunderne, blot fordi de ikke mente at der var kunder nok. Men det viste sig så at det ikke var korrekt. Har man i Yousee lavet undersøgelse over hvor mange kunder som har Windows mobil telefon. Det er rigtig mange og der bliver flere endnu. tænk på at der er verden nok aller største mobil telefon producent som benytter window systemet på deres mobil telefoner....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)