Svar

YouSee musik ikke kompatibelt med iPad

Den seneste opdatering til appen kunne ikke installeres, der fremkom meddelelse om, at den ikke var kompatibel med iPad. Spurgte YouSee om råd, de foreslog at afinstallere app, og så installere igen. Fedt, nu kan appen slet ikke installeres, får samme meddelelse. Hvad så nu? Tænker at min iPad er for gammel, den står ikke på listen over godkendte modeller. iOS er dog nyere end mindstekrav. YouSee afviser atvderat kan bære årsagen?
icon

Bedste svar af Kasper 4 april 2018, 15:43

Hej Alle

Forklaringen skal findes i at Apple har stoppet support af 32 Bit enheder dvs. ældre enheder og derfor kan vi ikke lave en app, der lader sig installere på disse enheder længere. Desværre.

Se original

7 Kommentarer

Hej Torben. Så er vi to. Jeg nulstillede min iPad for at få ryddet op, så den kunne være "ren" musik... Men kan nu ikke geninstallere Yousee play ? Come om TDC ?
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Forklaringen skal findes i at Apple har stoppet support af 32 Bit enheder dvs. ældre enheder og derfor kan vi ikke lave en app, der lader sig installere på disse enheder længere. Desværre.
HM, hvorfor er det så kun YouSee Music jeg har problemer med og ingen andre apps

Netflix har fint opdateret ?
Jeg har også problem med en iPhone 5, 16GB. Yousee Music app'en skriver at den ikke er kompatibel men det mærkelige er at den har været på mobile hvor den virkede. Og endnu mere mærkelig et det at jeg god kan få Yousee Tv & Film app'en til at virke derpå.

KAN DET VIRKELIG PASSE?
Omdømme 2
Badge +2
De apps I har i forvejen virker, men omfattende nye opdateringer vil desværre ikke virke.

Özcan, yousee forum team
Jeg ved det er en gammel tråd, men nu prøver jeg alligevel.
Er der noget sted at hente de gamle apps ned? Kan man i App Store vælge at installere en ældre udgave?

Jeg "arvede" lige min kones lidt bedagede iPad og ville virkelig gerne kunne bruge den til at afspille musik. Men app'en er ikke installeret i forvejen og jeg kan ikke installere fra app store.

Vel egentlig lidt det samme som den oprindelige trådstarter spørger ind til.
Omdømme 7
Badge +6
Der er kun 64 bit App's, der lukket for 32 bit, de kan ikke hentes/uploades.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)