Svar

YouSee Musik


Jeg downloader musik til min iPhone og min iPad, men hos min iPad er efter jeg har opdateret til den nye APP ikke mere alle sange downloaded. På mon iPhone er alt ok. Det er meget irriterende...

hvad kan jeg gøre?

icon

Bedste svar af Radiomanden 5 juli 2016, 11:01

På den gamle App var der er synkroniser funktion, er der ikke det på den nye.? Har endnu ikke brugt den nye, da der er flere der skriver om problemer og mangler med den, så jeg afventer lige.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
På den gamle App var der er synkroniser funktion, er der ikke det på den nye.? Har endnu ikke brugt den nye, da der er flere der skriver om problemer og mangler med den, så jeg afventer lige.

Tak for svaret.

hos den nye APP forgår sync automatisk. Når du henter en sang på den ene enhed så er den også på den anden når du starter Appen. Så har jeg mindst oplevet det.

alle CDer er på min iPad, men der er ikke alle sange downloaded. Tror jeg venter at der kommer en ny version med fejlretninger...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)