Svar

Yousee Mobil Login forsvundet

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvornår bliver det igen muligt at logge på  Yousee Mobil Login fra "Mit Yousee" ?

Idag kan jeg kune finde det via google søgning.....

https://yousee.dk/mobil/selvbetjening/

icon

Bedste svar af Hanzen 6 juli 2016, 22:15

fandt ud at logge på til sidst......

via Søg efter login og nu virker det.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har lige prøvet at logge ind, og det gik fint med det. Bruger dog for det meste Mit You See Appen.

Har samme problem. Ville ind for at hvor meget data jeg havde men kan kun se mine abonnementer.
fandt ud at logge på til sidst......

via Søg efter login og nu virker det.

Hejsa,

Desværre kommer løsningen ikke frem, når man klikker på det.

Kan du hjælpe mig ?

App´en er også forsvundet og der kommer ikke noget frem på den nye app.

Vh

tocoal

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hejsa,

Selvom tråden er lidt gammel, så giver jeg lige et hurtigt indspark:

Som I nok har bemærket, så har vi samlet vores logins, så der nu kun er én loginboks.

Vi er i fuld gang med at arbejde på at samle alle jeres abonnementer på ét login, men indtil videre skal I stadig benytte jeres mobil-login for at tilgå jeres mobilabonnementer.

Dette kan i gøre, ved blot at indtaste samme oplysninger i den nye loginboks, som I indtastede i det gamle mobil-login. Den nye loginboks duer nemlig til begge dele!

Jeg håber, at det kunne give lidt afklaring. Sig endelig til, hvis det stadig volder problemer :)

Vh

Nikolaj

Jeg kan slet ikke se mit mobil abonnement ... skal bruge SIM koden pga. en opdatering.. og kan intet finde ??

VH. Dorte
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du brugt Mobil Log In.?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)