Spørgsmål

YouSee Mobil Bredbånd med datadeling 80% udnyttet

Hvor og hvordan kan man se udviklingen i sit Mobil Bredbånd forbrug på Mit YouSee?

Jeg har et Mobil Fri Tale + 2*25 GB Mobil Bredbånd (dobbelt forbrug, da jeg også har YouSee Fastnet bredbånd uden begrænsning), med datadeling til iPad og Huawei E5172As-22 4G mobil-router (min iPad 4 Retina understøtter 4G, - men desværre ikke på de af TDC valgte frekvenser til deres 4G net).

YouSee tilbyder en Huawei HiLink iPhone APP (virker også på iPad, men kan ikke vende skærmbilledet, hvilket er træls), hvor man kan følge det akkumulerede forbrug på Huawei Mobil Bredbånd routeren. Men man kan ikke se forbruget over tid, og man kan ikke se forbruget på iPad'en og SmartPhone, - hvilket gør APP'en ret uanvendelig.

Det er også muligt at anvende web interface - www.HuaweiMobileWifi.com - på Mobil Bredbånd routeren, - men med de samme berænsninger som Huawei HiLink APP'en, hvilket også gør det ret uanvendeligt.

Udviklingen går mod mere mobil og mindre kablet bredbånd, - så hvor er værktøjerne til at følge forbruget over tid på YouSee Mobil Bredbånd med datadeling?

Kan man se det og følge det et eller andet sted på Mit YouSee (jeg kan kun finde et enkelt tal for resterende forbrug for indeværende måned i f.t. max forbrug)?

Jeg håber, at der er nogen af jer mere erfarne, som kan hjælpe :-)

Mvh. Finn

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Finn-K-R

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Jeg er lidt i tvivl om, hvad det efterlyser, for det lyder som om, at du har adgang til det, du søger.

På Mit YouSee kan du følge med i dit forbrug og dermed også se, hvor meget data du har tilbage, så du skulle meget gerne kunne følge med.

Hvis det er noget andet, du efterlyser, må du meget gerne præcisere det lidt. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)