Spørgsmål

Yousee Bedes kontakte mig...Ellers heder det SeeYou

Hejsa Yousee.
Jeg står med et MEGET stort problem... I beder mig om at sætte et MEGET STORT Beløb ind til jer , som jeg så gør og det hele virker igen (Min Mobil) og nu har i så sat nogle penge tilbage og Satme lukker i min Mobil fordi Forbruget er blevet for højt igen, og jeg bruger stort set ikke min mobil, jeg er meget hjemme og køre på mit ,og skal siges VERDENS FEDESTE Fibernets Provider (Fibernet) jeg har selv 500/500 Mbit, og det virker bare ALTID. men nok om det. Da jeg ikke kan ringe ud så kan YouSee vel. Så lige et spørgsmål hvordan finder i lige ud af hyvem jeg er.....JoV Nemt nok.... Kig i Loggen...!
//Best Regards \\
----DivXioN----
P.S I kan Bare Ringe
Og ja Sorry, Der er lige en skrive fejl i Headeren.. Der skylle stå
Bedes og ikke Bedesk

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke noget der kan gøres ved det her, det er et brugerforum, der skal tages kontakt til You See, e.v.t. i en af butikkerne.
Tak for svaret...Selvom det ikke lige læste det, det er surt at gå uden Mobil og bo på Landet, nå men jeg må vente til i morgen og tage ind til YouSee...
Men tak Alligevel
Omdømme 7
Badge +7
Hej DivXioN

Jeg har ændret i overskriften så der står "bedes".

Som Radiomanden skriver, så er det svært for brugerforummet at hjælpe med. Jeg håber at du har fået afklaring nu.

Jeg skal på forhånd beklage såfremt der er sket en fejl herinde fra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)