Svar

You See app'en


Jeg bruger meget optagefunktionen på You See app'en, men har de sidste 3-4 dage oplevet, at der står "Beklager, der er desværre opstået et problem", men hvornår eller hvordan løses det??
icon

Bedste svar af Radiomanden 14 februar 2019, 11:32

Der skrives på FB som svar på tilsvarende spørgsmål.

"Der er desværre nogle der oplever problemer med dette, og det er noget vi ser nærmere på - dog skal det fejlmeldes individuelt, hvis man oplever dette problem."

https://m.facebook.com/comment/replies/?ctoken=2168702176544996_2168704346544779&count=2&curr&pc=1&ft_ent_identifier=2168702176544996&gfid=AQBaVealsmPEI1aW

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der skrives på FB som svar på tilsvarende spørgsmål.

"Der er desværre nogle der oplever problemer med dette, og det er noget vi ser nærmere på - dog skal det fejlmeldes individuelt, hvis man oplever dette problem."

https://m.facebook.com/comment/replies/?ctoken=2168702176544996_2168704346544779&count=2&curr&pc=1&ft_ent_identifier=2168702176544996&gfid=AQBaVealsmPEI1aW
Badge
Linket lader ikke til at virke længere...?
Omdømme 7
Badge +7
Det virker fint. Er du logget på FB.?
Badge
Jeg er logget på, men på computer - og det er et link til mobilversionen, måske derfor (får et "indhold ikke fundet"). Har prøvet den almindelige side, men det virker stadig ikke.

Men bare det virker for andre, så er alt fint - jeg klarer mig nok :-)
Omdømme 7
Badge +7
Opslaget er i skrivende stund en time gammelt, så kan nemt findes.
Badge
Ok, fandt den ved søgning :-)
Kan desværre ikke få linket til at virke, What to do??😱
Hvordan finder man ud af om man kan optage via appen. Jeg tror ikke jeg har muligheden og hvor gemmer den programmer på boxen eller?
Omdømme 7
Badge +7
Den funktion er til Humax 4000, og til Cisco bokse.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)