Svar

Wifi tilsluttet intet internet

• Deltager
  • 7 kommentarer
Jeg undrer mig over at min telefon under Wifi skriver Tilsluttet - intet internet. 

Jeg er dog på internettet og modtager også mails - også når mobildata er

slået fra. Kan der mangle noget i opsætningen på telefonen eller på routeren?

icon

Bedste svar af Slangefar 31 juli 2016, 16:44

Det kan være den server din telefon prøver at forbinde sig med er gået helt død. Det oplevede vi en gang med vores Samsung smart TV. Det nægtede at gå på Internet, da den server det testede mod var gået død en uges tid. Alle vores andre enheder havde ingen problemer med Internet. Vil du have klarhed må du i gang med noget seriøs googling.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det gør min mobil (en LG G2) også af og til uden jeg har problemer af nogen slags. Jeg tror, at mobilen prøver at kontakte nogle servere på internet med jævne mellemrum (f.eks. af NTP typen). Svarer de ikke inden for et bestemt tidspunkt, beslutter telefonen sig for, at der ikke er nogen internet forbindelse :(

Tak for dine kommentarer. Min

telefon skriver det konsekvent.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan være den server din telefon prøver at forbinde sig med er gået helt død. Det oplevede vi en gang med vores Samsung smart TV. Det nægtede at gå på Internet, da den server det testede mod var gået død en uges tid. Alle vores andre enheder havde ingen problemer med Internet. Vil du have klarhed må du i gang med noget seriøs googling.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)