Whatsapp

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har fået installeret en app der hedder whatsapp, og ønsker at få den fjernet igen, men kan ikke fjerne den.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvilken mobil

Normalt kan du bare holde på ikonet og vælge fjern

enten ved X i ios eller flytte til parpirkurv i android

Husk at lukke app inden du sletter ellers kan den melde fejl da den er i brug

Appen ligger ikke på min telefon, ifølge min søn.

men jeg får en masse beskeder på min mail om den

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej JBR1.

Det skulle vel ikke være en mail, noget lignende denne her, du får?

Unavngivet.jpg

Dem får jeg et par stykke af om dagen, og jeg har ikke WhatsApp installeret, eller overhovedet en bruger på det. Det er spam, og skal bare slettes. Der er ikke andet du kan gøre.

Spammerne sender til Mange Mange adresser, og håber at en eller anden bider på krogen, der har WhatsApp og indtaster sit password. Og Så har de adgang til dennnes konto.

Venlig Hilsen

Brian

Ja det er noget i den retning

Jeg døjer med det samme problem. Jeg har en iPad, og jeg valgte netop den tablet, fordi jeg havde hørt, at den skulle være så nem at simpel og bruge.

Jeg har læst denne guide om håndtering af iPad http://testguro.dk/bedste-tablet/, men foreløbigt har jeg ikke fundet en løsning på problemet. Generelt er det besværligt at slette app's...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du har læst mit indlæg, og du ikke har en bruger på WhatsApp. Så er der kun en ting at gøre. Det er at slette de mails når de kommer Glad humørikon Det er spam, og det har intet at gøre med om du har en Ipad, Samsung Tablet. Windows PC, eller Apple computer. Eller hvad du nu læser din mails på.

Det har altså så heller intet med at gøre om en tablet er nem at bruge eller ikke. Heller om du kører med Windows, Android, Luinux, Eller hvilket operativ system man ellers måtte køre.

Det er nok også derfor at du ikke kan finde et svar i den artikkel du henviser til. Den artikkel er jo kun tests af tablets? Det har intet at gøre med de mails du modtager..

Hvis man ikke har en bruger i WahtsApp, Så skal de mails bare slettes.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)