Volte | YouSee Community
Spørgsmål

Volte

• 26 april 2019
  • 1 kommentar
  • 178 visninger

Min kone og jeg har hver en Galaxy S7 samme build i firmware begge opdateret til seneste Android version. Begge numre er knyttet sammen i et familieabonnement. Min kones telefon kan indstilles til wifi opkald (Volte) men på min telefon er det ikke muligt at aktivere. Volte knappen er grået ud. En supporter hos Yousee nåede frem til, at det kun var det primære nummer i vores abonnement, som kunne anvende wifiopkald. Det ville koste noget mere i abonnement, hvis min telefon også skulle kunne det. Der skulle efter hans udsagn mangle nogle setup filer på min telefon. For at jeg også skal kunne bruge volte, skal jeg betale noget mere i abonnement, hvorved jeg så vil kunne bruge wifiopkald. Hvor kan man læse noget om det? En anden supporter hos yousee sagde, at det skulle kunne virke umiddelbart med det abonnement vi har. Hvad er hoved og hale på dette .

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Det er at spørgsmål der må stilles til You See, her fra brugerforummet kan der ikke hjælpes med spørgsmål angående abonementer da der ikke af brugere er indsigt spørgsmål angående det.
You See kan der skrives til på deres FB væg, eller der kontaktes telefonisk.

Besvar