Vis mit nummer | YouSee Community
Spørgsmål

Vis mit nummer

• 11 juni 2019
  • 1 kommentar
  • 346 visninger

Jeg kan ikke aktivere Vis mit nummer.
Har forsøgt alle de små tricks, som jeg har kunnet finde. Har blandt andet læst om en funktion inde på Mit Yousee, som skulle hedde Ret Profil, hvor det skulle være muligt at fjerne/tilføje et flueben. Men Ret profil findes ikke.
Jeg kunne godt tænke mig, at folk kan se at det er mig, der ringer. Så Yousee har hermed min tilladelse til at gøre alt, hvad der står i deres magt for at løse problemet. Jeg kunne ikke forestille mig, at det er en opgave af særligt stor sværhedsgrad.
På forhånd tak.

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge +2
Hej

Jeg kan se, at du ikke har fået svar, så jeg prøver at hjælpe herfra.

Du kan få hemmeligt nummer på to måder. Enten via dit abonnement eller via telefonen indstilling.

Hvis du går ind på mit yousee, så kan du vælge om du ønsker at dit nummer skal vises eller skjules når du ringer. "Ret Profil" findes ikke mere, hvis hvis du trykker på dit mobilnummer på venstre side, så får du indstillingerne frem midt på siden, hvor du kan tilmelde eller afmelde skjult nummer.

Det kan også være, at du allerede er afmeldt skjult nummer, men bare har slået det til på telefonen. Der kan du også gå ind og slå det fra. Hvilken mobil har du? Så kan jeg undersøge hvordan man gør det på din mobil.

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar