Spørgsmål

Ventetid på iPhone 7

Hvad er fordelen ved at forud bestille den nye iPhone 7?
Fredag den 9/9 var jeg en af de "heldige" det lykkes for at komme gennem nåleøjet hos YouSee og fik forud bestilt en iPhone 7 Plus og lørdag den 10/9 fik jjeg en mail med en ordrebekræftelse hvorpå der står: Du vil modtage en e-mail med et Track & Trace-nummer, når din bestilling er afsendt. Denne mail har jeg stadig IKKE modtaget, hvilket vil sige at min bestilling STADIG ikke er sendt. Samtidig skriver YouSee at der vil gå 2-3 hverdage efter iPhone 7 er frigivet i handel inden jeg vil nmodtage den med posten.
Hvis jeg havde gået i en butik i fredags den 16/9 hvor modellen blev frigivet, havde jeg nu været ejer af den nye iPhone, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad YouSee kan drømme op af undskyldninger for at jeg stadig ikke har modtaget en telefon samt hvad fordelen er ved at forudbestille?
Jeg så godt at YouSee forsøgte sig med at bortforklare hvorfor ikke alle modeller var tilængelige i butikkerne den 16/9, at det var fordi de var reserveret af dem som havde forud bestilt - så den telefon jeg havde bestilt må jo i givet fald være blevet lagt til side - så igen hvor bliver den af? og hvorfor er den stadig ikke sendt?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)