Svar

Ugyldigt SIM-kort i udland efter opdatering

Jeg er på ferie i England. Jeg får en dialogboks hvor der står, at der er ny opdatering til operatør indstillinger. Desværre kommer jeg til at klikke på opdaterer. Og kort efter modtager jeg oplysninger om SIM-kort fejl, og straks efter er mit SIM-kort ugyldigt. Teksten er på dansk, men den må være kommet fra Vodafone. Jeg har kontaktet Kundeservice, men de kan ikke hjælpe mig, før end jeg igen er i Danmark. Det er godt nok noget bøvl. Er der noget jeg kan gøre her og nu? Jeg har en iPhone 7.
icon

Bedste svar af Stefan 31 juli 2017, 15:07

Hej allan_bang

Velkommen til YouSee Forum :) Kunne se, du manglede et svar.

Det er nok begrænset, hvad du kan gøre, men det er et forsøg værd at nulstille netværksindstillingerne på telefonen. Hjælper det ikke, er der desværre ikke så meget yderligere, der kan gøres, før din telefon kommer på dansk net igen.

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej allan_bang

Velkommen til YouSee Forum :) Kunne se, du manglede et svar.

Det er nok begrænset, hvad du kan gøre, men det er et forsøg værd at nulstille netværksindstillingerne på telefonen. Hjælper det ikke, er der desværre ikke så meget yderligere, der kan gøres, før din telefon kommer på dansk net igen.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan
Ja, du har ret, der var ikke så meget at gøre.
Jeg har været i YouSee butik, medarbejder forsøgte at gå direkte ind på SIM-kort, det var ikke muligt.
YouSee har for egen regning givet mig et nyt SIM-kort.
Nu virker det hele igen, næste gang jeg er i udlandet, vil jeg have en skærpet opmærksomhed på min mobil :)
Allan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P