Udbygning af mobilnettet i 2014 og 2015

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 132 kommentarer
YouSee Mobil benytter TDC's mobilnet, som siden 2014 har været i kraftig udbygning og opgradering. Det er et stort projekt, som TDC først forventer at være færdige med i første halvdel af 2015.

Kort sagt indebærer udbygningen at der skal sættes nye sendere op i de eksisterende master, og samtidigt at sætte en lang række nye master op. Resultatet er langt bedre 3G- og 4G-dækning, og dermed en langt bedre data- og taleoplevelse på mobilnetværket.

Inde på http://netvaerk.tdc.dk kan du følge udbygningen i næsten-realtime, og finde ud af hvornår arbejdet begynder i dit område.

Du kan også tjekke din aktuelle dækning på vores hjemmeside. Vær dog opmærksom på, at dækningskortet viser den teoretiske dækning, og at forskellige telefonmodeller og -typer varierer i evne til at fange og fastholde mobilsignaler.

Har du spørgsmål til udbygningen eller netværket i det hele taget? Skyd!

1 Kommentar

Hej Kevin,

Jeg har lige bestilt en iPhone 6 og vil lige checke om jeg har 4G på mit abb. Det har jeg, men.....

Hvis jeg læser detaljerne på tillægspakken 4G, så står iPhone 6 ikke på listen over understøttede telefoner. Hvis jeg går ind på tdc.dk/mobilnet, så reklameres der for den gode oplevelse man kan få med 4G og eksempelvis iPhone 6. Hvad er rigtigt? Er det bare detaljerne vedr. tillægspakken, der skal opdateres?

mvh Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P