Uansvarlig omgang med personfølsomme oplysninger. | YouSee Community

Uansvarlig omgang med personfølsomme oplysninger.

Hvad banan sker der i denne her møgbiks??!

Grundet vi er blevet chikaneret af en banan der ikke vil lade være med at ringe til os, har vi for ca. 14 dage siden kontaktet jer(TDC) for at få nedlagt et telefonnummer og erstattet med et nyt, som skulle være udeladt, ligeledes skulle alle andre numre udelades. Efterfølgende har vi modtaget 2 ordne beskæftigelser med fejl i selv abonnement… men det var det mindste, det fremgik at numre ikke ville være udeladt, efter tlf-kontakt begge gange endte det med en bekræftelse hvor alle numre skulle være udeladt… godt så… eller hvad? Nææææ, det var det sq ikke, her til aften prøver vi lige kraks.dk og hvad ser vi?? numre, samt det NYE nummer der skulle sikre vores privatliv er oplyst.

En ting er at vi skal gøre jeres arbejde og hjælpe jer med at forstå hvad det er i sælger os, men at oplyse et nummer der skulle være tilbageholdt? Fordi vi bliver chikaneret, tag jer nu sammen! Det må være på sin plads at vi få i nu et nyt nummer, for jeres regning! Hvilket tlf-nr der så skulle være holdt tilbage – ville det være for meget at forlange når nu i banan sådan i det?

Desuden, hvorfor forsøger jeres medarbejdere på TDC og 118 at skyde ansvaret på andre? f.eks. CPR-register? I burde ikke have licens til at omgås personfølsomme oplysninger når i tager så let på det… tag ansvaret eller udfyld jeres job.

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej

Jeg har fuld forståelse for det du skriver, og kan godt forstå du er harm.  

Hvis du ser på forsiden af forum kan du læse at dette er et kundeforum og vi kunder har desværre ikke mulighed for at hjælpe dig.  Da du meget hurtigt skal have skjult dit nummer, er den eneste lsning at du ringer til tdc.  Det ser ud til at der er sket en fejl og jeg vil bede dig om at tage kontakt med kundeservice - igen, igen. 

Jeg vil ikke undskylde tdc, men der står altså på deres webside at der kan gå noget tid, før dit ønske om skjult/hemmeligt nummer kan gå igenem systemet.  Prøv at ringe for at høre om dit ønske er noteret. 

http://kundeservice.tdc.dk/telefoni/funktioner-og-brug/hemmeligt-nummer

Besvar