Spørgsmål

TV2 på ipad pro

Hej, har netop skiftet min gamle ipad ud med en ipad Pro.
Når jeg vil se tv på ipad kan jeg ikke se TV2 som den eneste kanal! Ipad´en står bare
Og “tænker” men går aldrig igennem?
Hvad er der galt?
Mvh Per.

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
TV2 kan kun ses på bredbåndsforbindelsen fra YouSee. Bruger man en anden forbindelse, skal man betale 5 kr./md. For TV2 ude
Omdømme 5
Badge +7
Hej Per

Det er sådan set rigtigt, hvad Jørn skriver her, men det lyder som om, at du godt kan sætte en afspilning igang. Det burde du ikke kunne, hvis der er tale om det scenarie Jørn nævner.

Er det på din YouSee bredbåndsforbindelse eller på mobilt netværk, at du oplever dette? Hvis det er på YouSee bredbånd, så prøv gerne lige at genstarte modemmet, lukke app'en ned og starte op igen. Såfremt det ikke hjælper, så skal du kontakte support for at få fejlmeldt dit login.
Omdømme 7
Badge +7
Kasper skrev:

Hej Per

Det er sådan set rigtigt, hvad Radiomanden skriver her, men det lyder som om, at du godt kan sætte en afspilning igang. Det burde du ikke kunne, hvis der er tale om det scenarie Radiomanden nævner.

Er det på din YouSee bredbåndsforbindelse eller på mobilt netværk, at du oplever dette? Hvis det er på YouSee bredbånd, så prøv gerne lige at genstarte modemmet, lukke app'en ned og starte op igen. Såfremt det ikke hjælper, så skal du kontakte support for at få fejlmeldt dit login.

Hvad har Radiomanden skrevet?
Omdømme 5
Badge +7
Hej Jørn

Det gik en tand for stærkt. Det beklager jeg mange gange :( Tak for at gøre mig opmærksom på det.

Jeg har rettet til nu :)
Hej med jer!
Det er når jeg er i hjemmet og er koblet på wifi jeg ikke kan se denne kanal, som sagt virker de andre?
Mvh Per😊
Omdømme 7
Badge +6
Er det på en You See fast bredbåndsnet forbindelse.?
Omdømme 5
Badge +7
Hej carla1966

Har du fået det løst? :)

Hvis du er på en YouSee Bredbåndsforbindelse og stadig oplever dette, så skal du kontakte support og få det fejlmeldt.
Jeg har ikke fået det løst ... min forbindelse er via det gamle telefonnet det som hed TDC Home trio,
Omdømme 7
Badge +6
Er det så som Kasper skrev blevet fejlmeldt.?
Prøvede at slukke box igår og fik det til at virke, i dag er det så det samme igen🙄
Og nej det er ikke fejlmeldt endnu ...
Omdømme 1
Badge
Jeg har samme problem. MEN har efterfølgende opdaget at tv2 står tomsteder på programlisten. Den ene tv2 virker ikke, men den anden ( som står,sidst på programlisten) virker fint. Måske det er det samme hos dig?
Omdømme 7
Badge +2
carla1966 skrev:

Jeg har ikke fået det løst ... min forbindelse er via det gamle telefonnet det som hed TDC Home trio,

Jeg ser aldrig TV 2, men har lige testet det, men jeg kan heller ikke se TV2 på min iPad Pro , heller ikke på min iPhone, selvom jeg skifter til TDC Home Trio forbindelsen, så det virker måske kun med Yousee Bredbånd... det skal lige siges jeg også har Fiber Internet forbindelse, men selvfølgelige virker TV2 ikke med den forbindelse...
Hej igen!
Neonus, du havde ret, fandt tv 2 igen nederst på listen, det virkede😀
utroligt yousee ikke er klar over så simpel en ting!😱

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8