Spørgsmål

Tv på mobile enheder

Jeg har en grundpakke og to købekanaler.
Hvorfor kan jeg ikke se tv m.m. På min mobil eller iPad?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det skulle kunne gøres med TV Appen. Hvilken fejl kommer der.?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg er ikke inde i alle Yousees produkter gennem tiden, men du mangler vist bredbånd fra Yousee. Jeg har kabel TV og bredbånd fra Yousee, og kan også se det på mobil uden for hjemmet (selv om jeg ikke har Yousee mobil).
Omdømme 7
Badge +6
Der skulle ikke være krav om You See Bredbånd for at kunne se TV via App og Web TV, det er kun TV2 der ikke kan ses uden.
Fejlen der kommer er et Billed hvor der står at mit abonnement ikke giver adgang til at se tv på mobil iPad og pc.
I dag har jeg fået et svar fra kundesupport der siger at det er fordi jeg anvende safari.
Jeg har nu forsøgt med Google og få det samme resultat.
Omdømme 7
Badge +6
På mobile enheder (Telefon og Tablet) anvendes TV Film Appen, på PC kører det i Chrome, da det er optimeret dertil.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

På mobile enheder (Telefon og Tablet) anvendes TV Film Appen, på PC kører det i Chrome, da det er optimeret dertil.

Vil godt lige tilføje, at på min bærebare PC er Chrome ikke optimal. Her bruger jeg Microsoft Edge. Det virker og ingen udfald.:D
Jeg har en iPad og en iPhone. På Yousee kundeservice har de oplyst deres app ikke virker sammen med safari så jeg kunne blot finde en anden browser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)