TV på tablet

Jeg har YouSee abonnement via min boligforening. Hvordan får jeg mulighed for at se TV på min tablet. Hjemmesiden er en jungle, og jeg kan ikke finde disse oplysninger

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er jo netop en App til det brug, så Download den og log In, så er du kørende. Den findes både til Android og iOS.

Ja, det har jeg gjort, men jeg får en besked om, at jeg ikke kan logge ind med mit log-in. Jeg har kun et log-in

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

m-kris skrev:
Jeg har YouSee abonnement via min boligforening. Hvordan får jeg mulighed for at se TV på min tablet. Hjemmesiden er en jungle, og jeg kan ikke finde disse oplysninger

Til håndholdt Android- og iOS-udstyr fås en YouSee TV & Film-app. Android-udstyr skal min. køre Android 4.0.3, og iOS-udstyr skal min. køre iOS 7.0.

Der bruges samme login på computer og håndholdt enhed.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis ikke dit Log In virker, så kan vi ikke hjælpe, du må kontakte You See, eller forsøge med at bruge glemt adgangskode, for at komme ind.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)