Spørgsmål

Tv-app på iPad

Når jeg bruger tv-appen på iPad’en fremkommer der en bred grøn ugennemsigtig stribe i højre side af skærmen. Det vil sige, at jeg ikke kan se tv-udsendelser i “fuldskærm tilstand”.Det er ikke et problem jeg har haft tidligere, og det er enormt irriterende.
Jeg har sletten appen og indstalleret den på ny, jeg har genstartet iPad’en og jeg har rodet rundt i appens indstillinger og iPad’ens skærmindstillinger. Det har ikke afhjulpet problemet. Er der nogen der kan hjælpe?

Vh
Jens

6 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej

Det er en fejl som flere kunder er begyndt at opleve. Vi er igang med at undersøge det.

Derfor vil jeg gerne høre, hvilken iPad du har og hvilken version den kører på? Så vi kan gå videre med det.

Özcan, YouSee Forum Team
Hej Özcan

Det er en iPad Pro - fra juli 2017 - 32 GB model MLMP2KN/A vers. 11.2.6 (15D100)

Yderligere en information til problemet: Når jeg “igangsætter” appen for at se tv, så bliver selve programfladen “lagt hen over” en allerede indlæst programflade. Dette tager måske et sekund, men det er tydeligt at se.

Vh
Jens
Omdømme 2
Badge +2
Tak for informationen.

Jeg går videre med det til vores teknikere, så det kan undersøges nærmere.

Özcan, YouSee Forum Team
Jeg har samme fejl med den grønne stribe i højre side - og det er ikke hver gang, men HVER gang jeg vil se tv på min iPad og håber da snart fejlen findes!
Omdømme 7
Badge +3
Følgende er iagttaget, og kan måske bruges til fejlfinding af appen på en Apple iPad:

Start appen “Tv & Film”.

Prøve 1:
Tryk på “Se Tv”.
Vælg kanal.
Så er der en grøn stribe i højre side.

Prøve 2:
Tryk på “Tv-guide”.
Vælg en kanal og program.
Så er billedet fejlfrit.
MS-Erik. Super fedt med den detalje du kom med her, nu hvor YouSee bruger ret lang tid på at finde fejlen med den grønne stribe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)