Svar

Tilkøb af udlandstale/data i weekend.

Er det muligt i weekenden at tilkøbe taletid og data til brug i England? Grunden hertil er at jeg ønsker at beholde mit nummer, og ikke købe et tale/data-kort i England. Jeg er udemærket klar over de økonomiske konsekvenser.
MVH Mikkel
icon

Bedste svar af Radiomanden 25 marts 2018, 14:43

Det er muligt at tilkøbe extra Data, der kan tilkøbes 3 GB for Kr. 50, som gælder resten af måneden, der kan dog ikke bruges mere data end det der haves på dit abonement, de fleste har et Maximum på 10 Gb forbrug i EU i 30 dage. Der kan bruges alt den taletid der er på dit abonnement. Tilkøb ser umiddelbart ikke ud til at være muligt.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er muligt at tilkøbe extra Data, der kan tilkøbes 3 GB for Kr. 50, som gælder resten af måneden, der kan dog ikke bruges mere data end det der haves på dit abonement, de fleste har et Maximum på 10 Gb forbrug i EU i 30 dage. Der kan bruges alt den taletid der er på dit abonnement. Tilkøb ser umiddelbart ikke ud til at være muligt.
Tak for svaret hr. Radiomanden. Er indehaver af et hedenganget abonnementet ved navn Medium. Mine 32GB er allerede brugt. Har erfaret at jeg har masser af taletid i udlandet. Er det sikkert at 50kr/3GB kan bruges i England?
Pft Mikkel.
Omdømme 7
Badge +6
Har aldrig været i den situation med at mangle Data, hverken hjemme eller i EU, You See siger at når der er brugt det Data der haves til brug i EU, så vil øvrigt forbrug afregnes til de gældende priser, så lige hvordan det er med det der kan tilkøbes kan jeg ikke svare på.
For konkret svar derpå kan der f.eks skrives til You See på FB, så er der hurtigt svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)