Spørgsmål

Tilbud på telefon

Jeg skal købe et nyt abonnement samt en ny telefon..( til min datter). men da jeg er eksisterende kunde, og har været det i 15 år, kan jeg ikke benytte mig af deres tilbud til nye kunder... ( samsung g s8 +. Samt VR briller med rate betaling)

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er i tvivl om hvad du vil med spørgsmålet.
Om det kan gøres eller ikke, kan brugerforummet ikke svare på, der skal der ske en henvende!se til You See.
Omdømme 1
Badge
Det er nok fordi os trofaste (naive) kunder, vi er jo inde i folden. Jeg har været det i ca. 40 år 😆. De nye skal jo lokkes med nogle gaver.
På samme måde som Manhattan blev købt 👍🏿
Omdømme 7
Badge +6
Har også været kunde i en del årtier, det er ikke længe siden at der kom en gave i form af 20 extra GB data på Telefonen, så der gives da ting til langtids kunder.
Du har sikkert som jeg Mobilopsparing som kan bruges til den nye Telefon, det er jo også en "gave".
Mobil opsparring ???
Omdømme 7
Badge +6
Du er måske ikke forenings kunde.? https://yousee.dk/mobilopsparing.aspx
Hej.
Nej jeg har i sin tid, da det kom frem ændret mit abonnement til tdc home trio...
Så tror ikke jeg har nogen opsparing..
Men hvordan får jeg billigst købt en ny telefon og et ekstra nummer til min datter, med rate betaling, uden at jeg nødvendigvis skal ændre i mit nuværende abonnement?
Jeg så at der var tilbud på Samsung Galaxy S8 + med VR briller pg remote... til nye kunder... jeg mener, at min datter er ny kunde...
Omdømme 7
Badge +6
Hvis brugeren er over 18 og selv kan oprette så er det en ny kunde.
jeg er også kunde og som jeg læser det kan jeg godt benytte mig af tilbuddet, men måske ser jeg forkert?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)