Tidligere TDC-kunde kan ikke få ekstra mobilabonnement til 119,-

Jeg har haft mobil ved TDC som en del af HomeTrio før sammenlægningen. Det abonnement jeg har (Fri tale + 11 GB data til 100,-) findes ikke længere efter TDC privat er blevet til Yousee.
På hjemmesiden reklameres det med at sammenlægningen ikke vil påvirke os overhovedet, at vi stadig kan få lov til at beholde vores priser inkl. rabatter, og få de samme vilkår og fordele.
Man kan som Yousee kunde med et eksisterende mobilabonnement tilkøbe et ekstra abonnement magen til, til 119,- om måneden. Min kæreste skal flytte ind hos mig, og vi ønsker derfor at samle vores abonnementer, så jeg regnede med at han kunne få et mobilabonnement magen til mit, eller et af de abonnementer Yousee tilbyder til de 119 om måneden. Jeg får så afvide at det ikke er muligt at tilkøbe et ekstra abonnement til mit abonnement, da det ikke længere findes, og tidligere TDC kunder kan altså ikke benytte sig af den mulighed. Jeg kan vælge at ændre mit eget abonnement til et af dem som Yousee tilbyder, men det vil betyde jeg skal betale en del mere end hvad jeg gør i dag (skønt vi er blevet lovet at vi kan beholde vores priser og rabatter), for at kunne tilkøbe et ekstraabonnement (lige vilkår).
Andre der har haft samme problem som mig?
Hvorfor skal man som tidligere TDC-kunde (hvor man også kunne tilkøbe ekstraabonnementer), ikke have mulighed for at kunne få de samme fordele og vilkår som dem der har oprettet deres abonnementer hos Yousee, uden at man mister de priser og rabatter man er blevet lovet at kunne beholde efter sammenlægningen...

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Forudsætningen for at få et af de abonementer, er at det skal være et af de aktuelle der haves, så har man et andet, så kan man ikke, uanset hvem man er eller hvor man kommer fra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)