Temporær anvendelse af udenlandsk sim-chip

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej TDC

Jeg skal til Thailand på ferie i en måneds tid og sidste gang jeg var derude oplevede jeg at det var muligt lokalt at købe taletidskort/datakort så man kunne bruge sin telefon hvis nødvendigt til en rimelig pris.

Jeg vil derfor høre om dette er muligt med et TDC abonnemt eller om SIM-chippen låser telefonen fra at anvende andre sim-chips indenfor den 6-måneders bindelsperiode jeg pt. er under?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dadlen

Alle TDC mobilabonnementer virker som udgangspunkt automatisk i udlandet. Du skal dog være opmærksom på priser i udlandet, da du benytter en udenlandsk operatør.

Jeg har fundet en oversigt, hvor du kan se priser, mens du befinder dig i udlandet og bruger dit TDC nummer. Den kan du finde her: Priser i udlandet 

Med hensyn til telefoner, der er SIM-låst, så er det kun tilfældet, hvis du har købt telefonen hos TDC for flere år siden, da vi ikke længere låser vores telefoner. 

Hvis din telefon er flere år gammel og er SIM-låst, kan du her se, hvordan vi kan hjælpe dig med at fjerne SIM-låsen: Fjerne SIM-lås

Du må have en rigtig god rejse Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P