Spørgsmål

Telefonsælger

Jeg har sagt ja til at flytte 5 mobil abnomanger fra Telenor over til yousee da vi pr tlf blev lovet fri telefoni SMS MMS samt 10G data pr tlf nr samt musik tjeneste vi fik også at vide at vi ville være tlf nr have hvor egen adgangs kode til musik tjeneste . Det har vi ikke og isted for 10 G data ha vi 5 G data . Vi fik at vide at når vi hade skifte over kunne vi godt købe ny mobil og afdrage den uden nogen problemer . Det viser sige at det kan vi ikke uden at skulle ud i yderlig et abonomang. Jeg syntes det er så meget bundfangerig jeg føler mig så meget tage ved næsen i den lovning vi har fået for at skifte over til yousee .
Jeg er så gal og vil nu gå igang med at finde en udbyder der holder hvad deres sælger siger i sted for som jeg fik at vide i Ballerup centers yousee butik at de hade oplevet at flere kunder er komme med en ande oplevelse af yousee tlf sælger og på hvad de virkelig har fået de har haft sendt klager over det men de kunne ikke gøre noget vi kunne købe en tlf kontant og få trukke de 300 kr fra eller oprette et nyt abonomang til 199 også kunne vi få mobil på afdrag Aldrig har jeg oplevet støre frækheder ind for det her . Så jeg er ikke den der bliver hos yousee jeg gå i gang med at finde et andet selskab og anbefaler ikke andre at bruge yousee.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)