Telefonen han ikke fik/eller får.

‎Henrik Madsen‎ til YouSee
9 timer ·
Henrik Madsen Hej, den skuffede og irreterret , kunde , har netop siddet og ventet i 45 minutter, på kundeservice, både d.3-1 og igen d.4-1, min henvendelse drejer sig om et køb som jeg troede jeg havde foretaget d 23-12. og jeg ville købe en ny tlf. denne huawei p.20 lite, og bruge denne værdikupon som jeg havde modtaget, som kunne gøre at jeg næsten kunne få telefonen gratis. som sagt så gjort , jeg bestiller og klarer selv det hele på nettet indtaster denne kode, og så ved jeg ikke hvad der er gået galt, for det viser sig nu at jeg kun har fået et abonnement til 199.kr. det er min kone der skulle have haft tlf. i julegave, og hendes gamle abonnement bliver overført , og træder i kraft fra d-28-12 allerede inden vi havde fået Sim kortet, jeg kontakter kundeservice . og aftaler at jeg kan hente Sim kortet i butikken i hillerød og det gør vi. og afventer og glor efter posten der gerne skulle komme med den nye Tlf.Men der kommer ikke nogen Tlf. ringer igen til kundeservice , og finder så ud af at der ikke er bestilt en telefon, men kun et abonnement jeg er helt sikker på at jeg havde bestilt og indtastet min kode for at opnå rabatten osv. faktum er . at kundeservice siger de ikke kan hjælpe mig og at jeg kan bruge et af de andre tilbud. det synes jeg selvfølgelig er uretfærdig. idet jeg mener at man burde udvise en hvis form for velvillighed og lade mig få denne telefon som det var tiltænkt, man kan jo udmærket se at der er oprettet et nyt abonnement d-23-12, og at jeg har denne værdikupon som netop skulle bruges inden dagen var omme d 23-12. jeg er meget skuffet , og hvis ikke dette falder ud til min fordel så overvejer jeg simpelthen at opsige alle mine forbindelser med yousee. mv. Henrik Madsen. 💩🤓👎

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Kan se at der er svaret dig på samme opslag på FB.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2104865509595330&id=111063605642207
Omdømme 3
Badge +2
Hej

Jeg kan se, som Radiomanden har skrevet, at vi allerede har svaret på dit opslag på Facebook

Özcan, yousee forum team.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P