Svar

TDC Rejseklar EU, uddybning?

Hej.

Jeg er lidt tungnem, så har brug for at få skåret tingene ud i pap.

Jeg tager til Tyskland med frue og nogle venner.
Jeg bestiller den valgfrie fordel: "TDC Rejseklar EU".

Jeg kan i min telefon Samsung s2 begrænse dataforbruget, men hvad så med SMS/MMS når mobildata slås fra?
De danske numre jeg kan ringe til gratis, inkluderer det vores venner som er med i Tyskland - altså danske mobiler, men fysisk i Tyskland?

Jeg har 4 mobilabonnementer under mit navn, men det er kun de 2 af dem, som er med i Tyskland. Når jeg skifter pakke til "TDC Rejseklar EU", skifter jeg så på alle abonnementer??

Træder skiftet af pakken i kraft med det samme eller går der noget tid/dage?

Mvh

icon

Bedste svar af Stefan 8 februar 2016, 12:12

Hej Nethjem1

Kunne se, du manglede et svar.

SMS'er kan sagtens bruges når data er begrænset, men du kan få problemer med MMS'erne. Der skal data nemlig være slået til.

Så længe det er et dansk nummer, så er det med. Uanset hvor det befinder sig. Bemærk at det dog kan koste noget for modtageren i sådan et tilfælde, afhængigt af deres abonnement.

Vælger du Rejseklar EU burde det gælde alle mobiler, og det skulle gerne kunne bruges med det samme.

Håber jeg fik det hele med.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Nethjem1

Kunne se, du manglede et svar.

SMS'er kan sagtens bruges når data er begrænset, men du kan få problemer med MMS'erne. Der skal data nemlig være slået til.

Så længe det er et dansk nummer, så er det med. Uanset hvor det befinder sig. Bemærk at det dog kan koste noget for modtageren i sådan et tilfælde, afhængigt af deres abonnement.

Vælger du Rejseklar EU burde det gælde alle mobiler, og det skulle gerne kunne bruges med det samme.

Håber jeg fik det hele med.

Tak for svar :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)