TDC mobilsikkerhed

• Guide
  • 26 kommentarer
Vi skiftede for knap en uge siden vores mobilabonnementer fra tdc til yousee. Vi opdagede så at vores tdc mobilsikkerhed ikke virkede længere (kun tyverisikring virkede). Jeg ringede til kundeservice og efter lang ventetid kom jeg igennem til en mand, der kunne fortælle at vi ikke havde ret til tdc mobilsikkerhed længere, da vi jo havde skiftet til et yousee-abonnement, men han ville lige stille om til en, der vidste lidt mere om det. Under omstillingen mistede vi forbindelsen og jeg gad bruge tid på at ringe op igen. Efterfølgende har jeg set på hjemmesiden: https://kundeservice.yousee.dk/mobil/tjenester/yousee-mobilsikkerhed at yousee-kunder har ret til tdc mobilsikkerhed, så jeg sendte en mail til kundeservice. I går blev jeg så ringet op af en medarbejder, og selv om jeg prøvede på mange måder at gøre hende begribeligt hvad det drejede sig om, prellede det fuldstændigt af på hende, hun hørte slet ikke efter, men vrøvlede noget om at det var ligegyldigt om tdc mobilsikkerhed er installeret eller ej, og at vi desuden bare kunne gå ind og downloade programmet igen, og selvom jeg fortalte hende mere end én gang, at det havde vi forsøgt, så forstod hun det ikke.

Vi kan altså ikke få tdc mobilsikkerhed selv om vi er berettigede til det. Ærgerligt!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)